تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۲۸ اسفند!

دیدنی های روز دوشنبه ۲۸ اسفند را از عکس پیروزی سربازان گروه موسوم به “ارتش آزاد سوریه” – مورد حمایت ترکیه تا موتورسواری زنان در جشنواره آیینی “بودی پادوا” در شهر بمبئی هند را ببینید :

تصاویر و دیدنی های روز دوشنبه ۲۸ اسفند

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

عکس پیروزی سربازان گروه موسوم به “ارتش آزاد سوریه” – مورد حمایت ترکیه – زیر پای مجسمه تخریب شده کاوه آهنگر در شهر عفرین سوریه/عکس: حسن قرمزی تاس؛ آژانس خبری دوغان ترکیه

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

رژه روز “سن پاتریک” – جشنواره ایرلندی- در شهر توکیو ژاپن

درباره رژه روز “سن پاتریک” – جشنواره ایرلندی بیشتر بدانید

مجسمه مسیح نجات بخش در شهر ریو دو ژانیروی برزیل، اهرام ثلاثه در مصر، برج پیزا در شهر رم ایتالیا و تندیس پری دریایی در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، از جمله ساختمانها و بناهای تاریخی بودند که امسال در شهرهای سراسر جهان به مناسبت جشنهای پنج روزه سن پاتریک سبز پوش شدند.با این وجود، قلب جشنهای سن پاتریک در کشور ایرلند می تپد. دوبلینی ها در حالیکه پرچم ایرلند را بر روی صورت خود نقاشی کرده بودند، به دیدن رقص ها و رژه های مخصوص این روز آمدند.

در ایالات متحده آمریکا نیز جشنهای سن پاتریک از قدمت بالایی برخوردار است. واشنگتن و نیویورک شهرهایی بودند که مردم با شور و اشتیاق زیاد در مراسم سنت پاتریک شرکت کردند.امسال نیز مانند سال گذشته اندا کنی، نخست وزیر جمهوری ایرلند به همراه تعدادی ازاعضای کابینه اش، جشنهای سنت پاتریک را برای معرفی محصولات ایرلندی، سفر به دیگر کشورهای خارجی و بستن پیمان تجاری با آنها مغتنم شمرد.

یکی از شرکت کنندگان سبز پوش در واشنگتن می گوید: «اینکه همه سعی می کنند برای یک روز ایرلندی باشند، خیلی عالی است.»

وقتی صحبت از جشن به سبک ایرلندی باشد، آبجویی گینس حتما بر سر میزها خواهد بود. گفته می شود امسال حدود ۱۳ میلیون نیم لیتری گینس، در سراسر دنیا نوشیده شد. کسانی که نامشان پاتریک بود، می توانستند بطور مجانی از کارخانه گینس دیدن کنند.

دیدنی های روز دوشنبه ۲۸ اسفند

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

شادمانی تیم هاکی روی یخ آمریکا پس از شکست کانادا و قهرمانی در مسابقات پاراالمپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

مراسم اختتامیه پاراالمپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

مراسم اختتامیه پاراالمپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی

جزئیاتی از بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۱۸

بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از نهم تا بیست و پنجم فوریه در شهرکوچک و کوهستانی پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار شد . کره جنوبی برای نخستین بار میزبانی المپیک زمستانی را تجربه کرد این در حالیست که سئول ، پایتخت این کشور در سال ۱۹۸۸ میزبان بازیهای المپیک تابستانی بود.

امسال ۹۲ کشور در این بازیها شرکت داشتند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. نخستین دوره از بازیهای المپیک زمستانی سال ۱۹۲۴ در شامونی فرانسه برگزار شد که تنها دوازده کشور در آن حضور داشتند. در پیونگ چانگ مجموعا ۲۹۵۲ ورزشکار در پانزده رشته مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند .

دیدنی های روز دوشنبه ۲۸ اسفند در فضای مجازی

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

پرتاب تخم مرغ از سوی یک معترض ملی‌گرای اوکراینی در تجمع مقابل کنسولگری روسیه
در شهر کی‌یف به هنگام اخذ آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

فعالان اوکراینی مخالف روسیه در مقابل کنسولگری روسیه در شهر خارکیف اوکراین
به هنگام اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری تابوت نمادین پوتین را گذاشته اند

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

برف و بوران در انگلیس

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفند

شهر عفرین سوریه پس از ورود نیروهای ترکیه

جزئیاتی از حمله ارتش ترکیه به شهر عفرین

با حمله ارتش ترکیه به شهر عفرین شمار زیادی از اهالی عفرین این شهر را ترک کرده اند و به مناطق نزدیک فراری شده اند.ارتش ترکیه بدون دریافت مجوز از شورای امنیت سازمان ملل متحد یا دریافت مجوزی از دولت مرکزی سوریه، به خاک این کشور حمله کرده و مناطقی از مناطق کردنشین در شمال سوریه را تصرف کرده اند.

حمله ارتش ترکیه به شمال سوریه علاوه بر آواره شدن شمار زیادی از افراد، منجر به کشته و زخمی شدن شماری از افراد نظامی و غیرنظامی شده است.دولت ترکیه می گوید گروه های تروریستی کردی در شمال سوریه مستقر شده بودند و این عملیات با هدف آزادسازی این مناطق از گروه های تروریستی صورت می گیرد.

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفندتخریب مجسمه کاوه آهنگر پس از ورود نیروهای ترکیه و ارتش آزاد سوریه به مرکز شهر عفرین سوریهدرباره کاوه آهنگر بیشتر بدانید

کاوه یکی از قهرمانان اساطیری ایران است. بر اساسِ منابع باستانی، کاوه آهنگری ازاصفهان بود.
برخی منابع، دهستان مشهدکاوه را که امروزه در حدودِ جغرافیاییِ استان اصفهان است بعنوانِ زادگاه کاوه می شمارند.

به روایت فردوسی از کاوه دو پسر باز می‌ماند:
یکی قارن و دیگری قباد. قارن سپهسالار منوچهر و نوذر بود و از پهلوانان بزرگ شمرده می‌شد.

دیدنی های روز دوشنبه 28 اسفندمزرعه بزرگ پرورش دام در استرالیادیدنی های روز دوشنبه 28 اسفندموتورسواری زنان در جشنواره آیینی “بودی پادوا” در شهر بمبئی هند

عصر ایران – جشن نامه – یورو نیوز – گرگینه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۲۸ اسفند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..