تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین مالی 30 هزار میلیاردی در بورس

با انتشار مرحله دوم اوراق اجاره بر مبنای سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) توسط (شستا) و مشاوره شرکت تأمین سرمایه امین، در آخرین روزهای کاری سال 96 مجموعاً 30 هزار میلیارد ریال اوراق اجاره سهام عرضه شد.

مدیرعامل تأمین سرمایه امین با اعلام این خبر گفت: نخستین اوراق اجاره بر مبنای سهام به حجم 10هزار میلیارد ریال با بازپرداخت یکساله و سود سالیانه 20 درصد، به نام شرکت شستا و دارایی سهام شرکت تاپیکو روز سه‌شنبه هفته گذشته به طور کامل و در بازه زمانی کوتاه عرضه شد و امروز عرضه مرحله دوم آن و به حجم 20 هزار میلیارد ریال با بازپرداخت سه‌ساله اجرایی شد.

سعید بداغی توضیح داد: برای متعهد پذیرهنویسی و بازارگردانی مرحله دوم اوراق با حجم20 هزار میلیارد ریال، کنسرسیوم سال 96 با راهبری تأمین سرمایه امین و با همکاری تأمین سرمایه‌های سپهر، کاردان و نوین شکل گرفت.

وی افزود: در این کنسرسیوم، تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی 7 هزار میلیارد ریال بر عهده تأمین سرمایه امین، 5 هزار میلیارد ریال بر عهده تأمین سرمایه سپهر، 5 هزار میلیارد ریال بر عهده تأمین سرمایه کاردان و 3 هزار میلیارد ریال بر عهده تأمین سرمایه نوین بود.

وی تأکید کرد: تضامین این انتشار نیز ترکیبی از تضمین بانک توسعه تعاون و توثیق سهام بود. در حقیقت این برای نخستین بار است که توثیق سهام به عنوان ضمانت انتشار اوراق اجاره انجام می‌پذیرد.

مدیر عامل تأمین سرمایه امین در پایان گفت: با توجه به اینکه روند اجرای این کار در آخرین روزهای کاری سال جاری اجرایی شد، اما با تلاش همکاران و برنامه بازاریابی مناسب، در مدت زمانی کوتاه و فشرده موافقت اصولی انتشار اخذ و کار عرضه با موفقیت به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین مالی 30 هزار میلیاردی در بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..