تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت آپی برای کمک به مدیران ساختمان

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیان را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

 یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سامانه‌ای شده است که کار را برای مجتمع‌های مسکونی بزرگ راحت می‌کند و به کمک این سامانه ساکنین یک مجموعه می‌توانند به راحتی شارژ ساختمانی خود را پرداخت کنند و یا در تصمیم گیری‌های مهم برای ساختمان شرکت کنند پرداخت کنند.


مدیر این استارت آپ در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این استارت آپ بیان کرد: مدیریت مجتمع‌های مسکونی بزرگ کار سخت و دشواری است و در اغلب مراکز ساختمانی بزرگ بیش از یک مدیر وجود دارد، اما به کمک نرم افزار مدیریت مجتمع های مسکونی  که ما موفق به تولید آن شده ایم این کار بسیار آسان و راحت شده است و یک مدیر هم می‌تواند به کمک این سامانه به راحتی مجتمع مسکونی را اداره کند.

در رای گیری های ساختمانی بصورت آنلاین شرکت کنید 

وی در خصوص چگونگی کار کرد این سامانه استارت آپی گفت: امکان پرداخت شارژ درون سیستمی و همچنین شرکت در رای گیری‌ها از جمله ویژگی‌های این نرم افزار است.

مدیر این استارت آپ با اشاره به اینکه به کمک این نرم افزار می‌توان از اتفاقات اطراف به راحتی با خبر شد، اظهار کرد: به کمک سیستمک لوکیشنی که بر روی این نرم اقزار قرار گرفته است به راحتی می‌توان از مراکز خرید اطراف خانه، سینما‌ها و یا تخفیف‌ها با خبر شد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه اغلب در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگ رفت و آمد ماشین‌ها بسیار زیاد است، بخش سخت افزاری در کنار نرم افزار برای پارکینگ‌ها تبعیه شده است و به کمک برچسبی که بر روی ماشین نصب می‌شود و دوربین مکانیزه، ورود و خروج ماشین‌ها به پارکینگ کنترل می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت آپی برای کمک به مدیران ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..