تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه پخش برنامه «نگی که نگفتی» از ۱۸ فروردین

تیتر پخش برنامه نگی که نگفتی از18 فروردین با فضای بهاری روی آنتن میرودمجتبی احمدی تهیه‌کننده برنامه های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پخش برنامه «نگی که نگفتی» از ۱۸ فروردین و با درنظر گرفتن فضای بهاری برنامه، آغاز می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که تصاویر نوروزی خود را برای ما ارسال کنند تا با حال و هوای بهاری دیگر شهرها هم آشنا شویم و از آن تصاویر در گزارش های خود استفاده کنیم.

تهیه‌کننده برنامه‌ «نگی که نگفتی» در خصوص بازخوردهای خوب مخاطبان از برنامه عنوان کرد: خوشبختانه پیش تولید و اتاق فکر خوبی داشتیم، آزمون و خطا را قبل از شروع برنامه انجام داده‌ایم و هر سوژه را بر اساس نیاز مخاطب و رده های سنی مختلف و اهداف جامعه پیش بردیم. همین باعث رضایت مخاطب از برنامه شد. در نظرسنجی که در آخرین برنامه سال 96 از مردم شد، 81 درصد مخاطبان از ما راضی بود.

این تهیه‌کننده درباره اهداف تولید این برنامه اظهار کرد: هدف برنامه «نگی که نگفتی» این است که به هنجارا و ناهنجاری‌ ها و نقد اجتماعی بپردازد و به همین خاطر باید خود برنامه نیز نقدپذیر باشد. در روزهای پایانی «نگی که نگفتی» به خرید نوروزی چهارشنبه سوری، کمک به ایتام پرداختیم و در سال جدید اگر شرایط فراهم شود، کمپینی برای کمک به ایتام کل کشور تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه پخش برنامه «نگی که نگفتی» از ۱۸ فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..