تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روبی و جوجه‌ها» در نوروز تماشایی می‌شوند

روبی و جوجه‌ها در نوروز تماشایی می‌شوند/روبی و جوجه‌ها در نوروز به شبکه دو می‌آیندبه گزارش روابط عمومی حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انیمیشن برگزیده دهمین جشنواره پویانمایی تهران و برنده جایزه کارگردانی جشنواره تلویزیونی جام‌جم، ایام نوروز از شبکه دو پخش می‌شود.

سیزده قسمت از انیمیشن روبی و جوجه‌ها به کارگردانی بابک و بهنود نکویی هر روز در برنامه کودک و نوجوان شبکه دو پخش می‌شود.

برادران نکویی درباره زمان پخش این انیمیشن گفتند: روبی و جوجه‌ها، از اول فروردین، هر روز حوالی ساعت ۱۳:۵۰ در مجموعه برنامه کودک شبکه دو و پیش از مجموعه کلاه قرمزی به نمایش در خواهد آمد.

سریال انیمیشنی روبی و جوجه‌ها قصه روباهی است که تلاش می‌کند، خروس و خانواده‌اش را از مزرعه بیرون کند اما معمولا با هوشیاری جوجه‌ها تیرش به سنگ می‌خورد.

این سریال انیمیشنی به صورت دو بعدی تولید شده و از جمله قسمت‌های آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

خروس‌خون، اگه می‌تونی منو ببین، سفر به اعماق زمین، داروی شگفت‌انگیز روبی، جواهر گمشده، فرار بزرگ، سکسکه، دایناسور کوچولو، مسافری از فضا، ستاره اسرار آمیز، دور دنیا در یک روز، رام کردن دم سرکش و خوابم می‌آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روبی و جوجه‌ها» در نوروز تماشایی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..