تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای ایرانی‌ها سریال‌های هالیوودی پخش کنید تا خودشان نظام‌شان را تغییر دهند +فیلم

برای ایرانی‌ها سریال‌های هالیوودی پخش کنید تا خودشان نظام‌شان را تغییر می‌دهند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم صهیونیستی، تا سال 1357 توانسته بود کاری کند که موضوع اشغال سرزمین فلسطین تا حد زیادی در جامعه‌ی جهانی به فراموشی سپرده شود. اما با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، این روند متوقف شد و این موضوع هر روز بیشتر در نظر جوامع جهانی مطرح می‌شد؛ تا حدی که این رژیم نزدیک شدن به روزهای پایانی عمر نامشروع خود را احساس می‌کند.

به همین دلیل آن‌ها نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین تهدید برای موجودیت خود می‌دانند. از ابتدای انقلاب آمریکایی‌ها هم که ایران را بزرگترین مانع خود برای انجام اقدامات مستکبرانه‌ی خود می‌دانند، با همکاری رژیم صهیونیستی از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده‌اند.

استفاده‌ از ابزارهای فرهنگی در جنگ نرم همیشه یکی از ابزارهای ثابت آن‌ها برای پیشبرد اهدافشان بوده است. آن‌ها با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای گسترده، تلاش کرده‌اند مردم ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند و در این راستا تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم‌، یکی از اهداف میان‌مدت آن‌ها بوده است.

در ادامه ویدئویی از سخنان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مشاهده می‌کنید که در آن وی به صراحت اعتراف می‌کند به رؤسای سازمان «سیا» گفته است برای ایرانی‌ها در شبکه های ماهواره‌ای سریال هالیوودی پخش کنند تا آن‌ها خودشان نظام‌شان را تغییر دهند!

انتهای پیام/

تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای در تغییر نظام در ایران از زبان بنیامین نتانیاهو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای ایرانی‌ها سریال‌های هالیوودی پخش کنید تا خودشان نظام‌شان را تغییر دهند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..