تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناسب‌ترین عینک‌ها برای چهره‌های مختلف +فیلم

مناسب ترین عینک ها برای چهره های مختلف+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تردید و دودلی هنگام خرید عینک، احساسی است که تاکنون اکثر ما تجربه کرده ایم. فروشنده ای تعداد بسیاری عینک دودی یا طبی روی ویترین پشت سر هم ردیف کرده تا ما یکی از آنها را انتخاب کنیم، هرکدام را که به روی چشم می گذاریم، نمی توانیم از تناسب آن با چهره  خود اطمینان حاصل کنیم و این فکر از ذهنمان می‌گذرد که مبادا مدل‎های دیگری که در آن فروشگاه وجود دارد، بیشتر به صورتمان بیاید.

فیلمی که در ادامه این مطلب تماشا می کنید، تا میزان قابل توجهی به شما در حل این مشکل کمک می کند. در این ویدئو با توجه به اشکال گوناگون چهره از صورت های استخوانی تا گرد یا بیضی، عینک های مختلف مورد امتحان قرار می گیرند.

انتهای پیام/

چه مدل عینکی برای چه چهره ای مناسب است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناسب‌ترین عینک‌ها برای چهره‌های مختلف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..