تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان خانگی برای رفع تیرگی دور چشم

درمان خانگی برای رفع تیرگی دور چشمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان : تمام مشکلات پوستی یک طرف، سیاهی دور چشم هم یک طرف. چشم‌ها همیشه اولین پل ارتباطی است و تیرگی و کبودی اطراف آن می‌تواند اثرات منفی زیادی به همراه داشته باشد.باتوجه به این موضوع راهکاری را برای شما در این مطلب آورده ایم که از نظر شما می گذرد : 

دانه‌های قهوه تازه یا حیس خورده(آسیاب شده)
دانه‌های فلفل سیاه
روغن نارگیل

مقدار ثابتی در این دستور وجود ندارد. بهترین راه این است که با مقادیر مختلف این مواد، امتحانش کنید تا ببینید کدام ترکیب برای شما و نوع پوست‌تان بهترین تاثیر را دارد.
مقاله مرتبط: کاربردهای روغن نارگیل در زیبایی
دستورالعمل:

این مواد را باهم ترکیب کنید.
با نوک انگشت، این ترکیب را به آرامی روی پوست زیرچشمان‌تان بمالید.
بگذارید حداقل ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند تا شروع به خشک شدن کند.
برای پاک کردن، از یک پارچه نخی مرطوب استفاده کرده و تمیزش کنید.
درپایان، از یک مرطوب کننده یا هر محصول پوستی دیگری که معمولا استفاده می‌کنید برای پوست این قسمت بکار ببرید.

این راهکار طبیعی را می‌توانید چند بار در هفته انجام دهید، کاملا طبیعی و مطمئن است. امشب امتحان کنید و نتیجه‌اش را خودتان ببینید!

منبع: سلامت آنلاین

انتهای پیام/

درمان حلقه های تیره دور چشم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان خانگی برای رفع تیرگی دور چشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..