تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار و جدیدترین تصاویر از رئالیتی‌شو نوروزی شبکه افق

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مستند-مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» برای پخش در ایام نوروز از شبکه افق تولید شده است؛ این رئالیتی شو در 14 قسمت 52 دقیقه‌ای با تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب طی نوروز 97 روی آنتن خواهد رفت.

در این مسابقه گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون از ایران و لبنان حضور دارند و در 6 گروه به رقابت با هم می‌پردازند و یک گروه داوری نیز بر کار آنها نظارت می‌کند.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، علیرام نورایی و لیندا کیانی بازیگران سینما و تلویزیون و حمیدرضا حامی خواننده جوان کشورمان شرکت کنندگان ایرانی و سالی بسمه، کارلوس عازار سوپراستار و خواننده لبنانی، ساره قصیر، محمد شمص، مهدی فخرالدین، عدی رعد و رباه الشریف از هنرمندان و شرکت کنندگان لبنانی این مسابقه هستند و لادن مستوفی هم یکی از داوران «هفت روز و هفت ساعت» خواهند بود.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

پروژه بین‌المللی «هفت روز و هفت ساعت» در حقیقت یک رالی جذاب و دیدنی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است که تولید آن در لوکیشن‌های داخل و خارج از کشور صورت گرفته است؛ نقطه آغاز این رالی موزه جنگ ملیتا در جنوب لبنان بوده و بعد از گذر از بیروت و سپس شمال ایران، آخرین سکانس آن در نقطه پایان فیلمبرداری شد.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

در حال حاضر مراحل تدوین و آماده‌سازی نهایی این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز در حال انجام است تا در نوروز 97 شاهد پخش آن از شبکه افق باشیم.

«هفت روز و هفت ساعت» از یکم تا چهاردهم فروردین هر شب ساعت 21 روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت 9 صبح روز بعد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار و جدیدترین تصاویر از رئالیتی‌شو نوروزی شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..