تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل سرویس تکسچر، نتفلیکس مجله‌ها، را خریداری می‌کند

چند سالی است که خبرنگاری و توسعه بسترهای انتشار اخبار به یکی دیگر از حوزه‌های رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری جهان تبدیل شده است. اپل هم قصد دارد با خرید یک مجموعه اشتراک مجلات به طور رسمی وارد این عرصه شود.

اپل در حال خرید سرویس اشتراک مجله‌ دیجیتالی است که به عنوان نتفلیکس مجله‌ها شناخته می‌شود. این سرویس با دریافت حق اشتراک ماهانه به کاربران امکان دسترسی به بیش از ۲۰۰ مجله را می‌دهد. خریداری سرویس تکسچر (Texture) متعلق به Next Media Issue توسط اپل در حالی صورت می‌گیرد که این صنعت در سال‌های اخیر با مساله خبرهای جعلی دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که فیس‌بوک اعلام کرده الگوریتم‌های نمایش مطلب خود را تغییر می‌دهد تا خبرهای منابع تایید شده نسبت به سایر خبرها اولویت پیدا کنند.

در حالی‌که مرز میان شرکت‌های فناوری و روزنامه‌نگاری روز به روز باریک‌تر می‌شود، خرید جدید این شرکت یک گام دیگر در این راستا تلقی می‌شود. اپل تا پیش از این خبرها را از طریق بستر خبری خود و با استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی منتشر می‌کرد. ادی کو، معاون ارشد خدمات و نرم‌افزارهای اینترنتی اپل، در اظهار نظری گفته که:

ما متعهد هستیم که کیفیت خبرنگاری منابع موثق بالا ببریم و به مجله‌ها امکان تهیه صفحات زیبا و جذاب برای مخاطبان را بدهیم.

مقاله‌های مرتبط:

البته از سوی دیگر این اقدام را می‌توان تلاشی برای مقابله با رقبای دیگر مانند گوگل -که خبرها را در گوگل پلی انتشار می‌دهد- و آمازون -که سرویس اشتراک خبری خود را دارد- باشد. بر اساس گزارش وبسایت TechCrunch، اپل مجموعه Next Issue Media را به طور کامل خریداری نموده است.

تکستچر به پشتیبانی از اپلیکیشن خود در iOS، اندروید، آمازون کیندل فایر و ویندوز ۱۰ ادامه می‌دهد. هنوز خبری از قیمتی که اول در ازای خرید این مجموعه پرداخته منتشر نشده است. اپل پیش از این در سال ۲۰۱۶ تکسچر را به عنوان یکی از نوآورترین اپلیکیشن‌های iOS معرفی نموده بود. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس ۹/۹۹ دلار است که امکان دسترسی به مجلات شناخته‌شده‌ای مانند The New Yorker، People، Time و GQ را می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل سرویس تکسچر، نتفلیکس مجله‌ها، را خریداری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..