تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت کنایه آمیز سفارت روسیه در واکنش به ادعاهای مقامات انگلیسی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که بیش از دو هفته از حمله به سرگئی اسکریپال، سرهنگ سابق سرویس اطلاعاتی ارتش روسیه و جاسوس سابق روس در انگلیس می گذرد و او در بیمارستان با مرگ در جدال است حملات و تهدیدات بین دو کشور روسیه و انگلیس همچنان ادامه دارد.

سفارت روسیه در لندن در واکنش به ادعاهای مقامات انگلیسی درباره مسمویت اسکریپال در توئیتی کنایه آمیز  با اشاره به پوآرو، کارآگاه مشهور و معروف تلویزیونی نوشت :

" در نبود شواهد، قطعا به پوآرو نیازمندیم!"

گفتنی است؛ سرگئی اسکریپال 66 ساله و دختر 33 ساله اش روز 4 مارس ( 13 اسفند ) در یک رستوران و با گاز اعصاب مورد هدف قرار گرفتند و مسموم شدند.

توئیت کنایه آمیز سفارت روسیه در واکنش به ادعاهای مقامات انگلیسی! عکس

انتهای پیام/

پای پوآرو هم به مسمومیت اسکریپال باز شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت کنایه آمیز سفارت روسیه در واکنش به ادعاهای مقامات انگلیسی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..