تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلاح از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی‌آید

ورزش سه: محمد صلاح در این فصل ستاره بی چون و چرای لیورپول بوده و با گل های حساس خود توانسته قرمزها را در جمع 4 تیم اول لیگ برتر حفظ کند.


 لیورپول روی شانه های صلاح و ستاره هایی چون فیرمینو و مانه توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کند.


صلاح شب گذشته برابر واتفورد 4 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند تا 28 گله شود. او حالا به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان لیگ جزیره و نیز شانس اول تصاحب کفش طلا محسوب می شود. رقبای جدی او مسی و ایموبیله، 24 گله هستند. صلاح پس از جدایی سوارز از لیورپول، اولین بازیکنی است که توانسته در یک بازی 4 گل برای قرمزها به ثمر برساند.

صلاح از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی‌آید


یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان بازی به تمجید از صلاح پرداخت و گفت:« صلاح در مسیر درستی قرار دارد و به سطح مسی نزدیک می شود ولی بعید می دانم صلاح و هیچ بازیکنی از مقایسه شدن با مسی خوشش بیاید چون مسی سال هاست در این سطح قرار دارد. آخرین بازیکنی که یادم می آید تاثیری مثل صلاح در موفقیت های تیمش داشت، مارادونا بود.


توقعی که از صلاح دارم این است که همین سطح خود را حفظ کرده و آن را تداوم ببخشد. با تکرار چنین روزهایی او می تواند به بازیکنی مثل مسی نزدیک تر شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلاح از مقایسه شدن با مسی خوشش نمی‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..