تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روال قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی تغییری نکرده است

روال قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی تغییری نکرده استبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با رد برخی مطالب مطرح شده در خصوص قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی عنوان کرد: مصوبه هیات وزیران درباره تفویض قیمت گذاری تجهیزات پزشکی به وزارت بهداشت کماکان بر قوت خود باقی‌است و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو مانند گذشته به ارایه فهرست قیمت اقلام به کمیسیون قیمت گذاری مشغول است.

وی ادامه داد: پس از طرح و تصویب در کمیسیون قیمت گذاری، قیمت‌های مذکور به صورت قیمت مصوب و لازم الاجرا برای تمامی مراکز درمانی کشور از جمله مراکز تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مراکز درمانی خصوصی، مراکز وابسته به سازمان تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح تلقی شده است و از طریق آدرس اینترنتی www.imed.ir در قسمت استعلام لینک (قیمت‌های مصوب وسایل پزشکی بدون محدودیت دسترسی) در دسترس عموم قرار گرفته است و تمامی شرکت‌های موجود در فهرست هم ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب هستند و با هرگونه تخطی از آن برخورد صورت خواهد گرفت.

مشاور اطلاع رسانی رئیس سازمان غذا و دارو گفت: قیمت‌گذاری، رصد، پایش و نظارت مستمر بر حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی از وظایف وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است و در این خصوص تغییری در شرح وظایف و تفویض اختیارات  از سوی هیات  دولت انجام نپذیرفته و برخی موارد مطرح شده در رسانه‌ها صرفا نظرات و علایق شخصی یا صنفی است و در روند  انجام امور و قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی تغییری نداریم.

انتهای پیام/

قیمت گذاری تجهیزات پزشکی کماکان بر عهده وزارت بهداشت است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روال قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی تغییری نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..