تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی الکترونیکی و مکتوب به مسافران نوروزی

سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی الکترونیکی و مکتوب به مسافران نوروزیایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هر بیمار در زمان انجام معاینه به وسیله پزشک معالج باید از وی سوالاتی را از قبیل خطرات و عوارض جانبی عمل جراحی وجود داشتن روش دیگری به غیر از عمل جراحی، وجود روشی کم هزینه‌تر بپرسد.

وی ادامه داد: بیمار در پایان هر معاینه و ویزیت به وسیله پزشک معالج بیمار نباید هیچ گونه مورد مبهمی در ذهن خود داشته باشد و پزشک موظف بوده در حین معاینه به بیمار مشاوره کامل را بدهد.

حریرچی با اشاره به اینکه در ایام نوروز با مسافرت‌های برون‌شهری روبرو هستیم، افزود: در هنگام مسافرت معمولا بیماران اقدام به پرخوری و یا مصرف غذاهای غیر بهداشتی می‌کنند و به همین دلیل منجر به بروز بیماری‌های مسافرتی می‌شود.

وی عنوان کرد: مردم داروهای خود را به همراه نمی‌برند یا به پزشک معالج خود دسترسی ندارند و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها در زمان مسافرت‌های نوروزی می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: بسته‌هایی از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی و مکتوب در اختیار مردم و مسافران قرار می‌گیرد تا آنها از اطلاعات اولیه حوزه بهداشت و درمان مطلع باشند.

وی اظهار کرد: مردم باید در سفرهای نوروزی رعایت ایمنی و مقررات را در رانندگی انجام دهند و از خوردن و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی خودداری کنند.

وی یادآور شد: مردم در هنگام مسافرت سعی کرده رستوران‌های مطمئنی را برای صرف غذا انتخاب کنند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی الکترونیکی و مکتوب به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..