تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آستانه قیمت کیا سورنتو جدید، ۲۶ هزار دلار خواهد بود

کیا موتورز، مدل ۲۰۱۹ سورنتو را به زودی با آپشن‌های بیشتر و قیمت پایه‌ی ۲۶ هزار دلار روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد.

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۹ به زودی و با تغییراتی جزئی در مقایسه با گذشته وارد بازار خواهد شد. نمای جلو و عقبی این خودرو در مقایسه با قبل کمی تغییر کرده است و همچنین سورنتوی ۲۰۱۹ به صورت استاندارد به صورت ۷ نفره و با سه ردیف صندلی به بازار عرضه می‌شود. کیاموتورز همچنین قیمت رسمی سورنتو را نیز اعلام کرده است به طوری که ارزان‌ترین نسخه‌ی این خودرو همراه دیفرانسیل جلو با کد L، دارای قیمت پایه‌ی ۲۵ هزار و ۹۹۰ دلار خواهد بود که تنها ۹۰ دلار از مدل سال گذشته گران‌تر است.

Kia Sorento

مدل بعدی نسخه‌ی LX است که مثل نسخه‌ی L، به پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر مجهز است. این محصول، در مدل تک دیفرانسیل ۲۷ هزار و ۴۹۰ دلار و در نسخه‌ی چهارچرخ محرک ۲۹ هزار و ۲۹۰ دلار قیمت دارد. می‌توان مدل LX را با پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۳ لیتری به قدرت ۲۹۰ اسب بخار نیز سفارش داد که در این صورت قیمت نسخه‌ی تک دیفرانسیل آن به ۳۱ هزار و ۲۹۰ دلار و قیمت نسخه‌ی چهاچرخ محرک آن به ۳۳ هزار و ۹۰ دلار خواهد رسید. 

تیپ بعدی که آپشن‌های بیشتری دارد با نام EX شناخته می‌شود و دارای آپشن‌های بیشتری نظیر سیستم هشدار هوشیاری راننده و سیستم رادار بین خطوط است. این مدل به پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتری شش سیلندر مجهز است و مدل تک دیفرانسیل آن ۳۵ هزار و ۵۹۰ دلار و مدل دو دیفرانسیل آن ۳۷ هزار و ۳۹۰ دلار قیمت دارد.

کیا سورنتو

مدل نیمه فول سورنتو با نام SX شناخته می‌شود و مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل آن به ترتیب ۳۹ هزار و ۹۹۰ دلار و ۴۱ هزار و ۷۹۰ دلار قیمت دارند. این مدل دارای امکاناتی همچون موتور شش سیلندر، چراغ‌های اصلی LED، سیستم چراغ هوشمند، رادار کمکی پارک، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی حرفه‌ای هارمن کاردون است. 

فول‌ترین مدل کیا سونتو اما با نام SXL به بازار عرضه خواهد شد و مدل تک دیفرانسیل آن ۴۴ هزار و ۶۹۰ دلار و مدل دو دیفرانسیل آن ۴۶ هزار و ۴۹۰ دلار قیمت دارد. این مدل حتی آپشن‌های بیشتری در مقایسه با مدل SX دارد و پیشرانه‌ی آن نیز از نوع شش سیلندر خواهد بود. 

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر کیا سورنتو ۲۰۱۹ را مشاهده کنید. 

کیا سورنتو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آستانه قیمت کیا سورنتو جدید، ۲۶ هزار دلار خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..