تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زینت بخشیدن به دنیا؛ قدرتمندترین ابزار شیطان برای فریب انسان +تصویر

زینت بخشیدن به دنیا؛ قدرتمندترین ابزار شیطان برای فریب انسان +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خداوند در قرآن خطاب به انسان می‌فرماید شیطان دشمن آشکار توست. اما سوال اینجاست که این دشمن آشکار که همواره در صدد ضربه زدن به انسان است، با چه وسیله ای به هدف خود می‌رسد ؟

پاسخ قطعا نقطه ضعف های انسان خواهد بود. یکی از بزرگترین نقاط ضعف انسان، حب دنیا و محبت امور مادی است که اگر انسان در برابر آن مقاومت نکند، روز به روز در انسان افزایش یافته و در نهایت او را زمین خواهد زد.

خداوند در آیه 14 سوره آل عمران درباره این مهم می‌فرماید :

« زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنْطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ۗ ذَٰلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ »

" محبّت امور مادی، از زنان و فرزندان و اموال هنگفت از طلا و نقره و اسبهای ممتاز و چهارپایان و زراعت، در نظر مردم جلوه داده شده است؛ (تا در پرتو آن، آزمایش و تربیت شوند؛ ولی) اینها (در صورتی که هدف نهایی آدمی را تشکیل دهند،) سرمایه زندگی پست (مادی) است؛ و سرانجام نیک (و زندگیِ والا و جاویدان)، نزد خداست. "

در ادامه تصویر نوشته این مفهوم والای دینی را مشاهده می‌کنید :

زینت بخشیدن به دنیا؛ قدرتمندترین ابزار شیطان برای فریب انسان +تصویر

انتهای پیام/

قدرتمندترین ابزار شیطان برای فریب انسان چیست؟ +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زینت بخشیدن به دنیا؛ قدرتمندترین ابزار شیطان برای فریب انسان +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..