تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمدنیوز برای فرار از حقیقت، کاربران را بلاک می‌کند +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال آمدنیوز یکی از کانال‌های معاندی است که توسط ادمین‌های منافقی چون روح‌الله زم مدیریت می‌شود. این کانال معاند همواره تلاش می‌کند با انتشار اخبار جعلی و دروغ‌پردازی‌های بسیار کاربران و اعضای خود را فریب دهد. 

کانالی که با حمایت‌های دشمنان قسم خورده انقلاب ازجمله رژیم صهیونیستی و عربستان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. ناگفته نماند که خیلی وقت است این کانال اعتبار خود را در میان کاربران از دست داده و دست او برای اعضایش رو شده است. 

ادمین جاعل این کانال زمانی که با سوالات کاربران مواجه می‌شود و نمی‌تواند به آنها پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد، برای حفظ وجهه خود و جلوگیری از یک رسوایی دیگر، آنها را بلاک می‌کند. به عنوان مثال یکی از کاربرانی که  دروغ‌پردازی این کانال درباره فیش حقوقی آیت‌الله مکارم شیرازی را برملا کرد بلاک شد. ماجرا از این قرار بود که آمدنیوز تصویری ساختگی از فیش حقوقی متعلق به آیت‌الله مکارم را منتشر کرده بود که در آن نام‌خانوادگی ایشان  مکارم شیرازی درج شده بود در صورتی که در شناسنامه، نام خانوادگی ایشان پسوند شیرازی ندارد.  

وقتی ادمین آمدنیوز پاسخ اعضای هوشیارش را با بلاک کردن می‌دهد + عکس

 

انتهای پیام/

دروغی دیگر از ادمین آمدنیوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمدنیوز برای فرار از حقیقت، کاربران را بلاک می‌کند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..