تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورولت سیلورادو جایگنتیک معرفی شد

شورولت از وانت سنگین سیلورادو رونمایی کرد که با نام جایگنتیک شناخته می‌شود و یک خودروی تجاری با کاربری حمل بار است.

شورولت به‌تازگی تصمیم گرفته است که تنوع مدل‌های سیلورادو را افزایش دهد و مدل جدیدی از این خودرو را معرفی کرده است که در حقیقت یک نوع کامیون سبک محسوب می‌شود.این خودرو که برای سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد با نام جایگنتیک در مدل‌های سیلورادو ۴۵۰۰، ۵۵۰۰، ۶۵۰۰ وارد بازار خواهد شد و می‌توان آن‌ را بسته به کاربری، شخصی‌سازی کرد و تغییر داد.

این مدل جدید سیلورادو از یک پیشرانه دیزلی با نام دورامکس استفاده می‌کند که دارای ۶.۶ لیتر حجم است و می‌تواند ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. خریداران این خودرو این امکان را خواهند داشت تا اتومبیل خود را به‌صورت دوچرخ محرک یا چهارچرخ محرک خریداری کنند. از نظر امکانات داخلی سیلورادوی جدید دارای تجهیزات مناسبی است؛ به‌طوری‌که در داخل کابین آن امکاناتی همانند شارژر بی‌سیم تلفن همراه، اتصال بلوتوث، وای‌فای هات اسپات و سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو به چشم می‌خورد. همچنین به‌صورت آپشن می‌توان سیستم تعلیق عقب خودرو را از نوع بادی سفارش داد. یکی از مواردی که شورولت در این خودرو به آن توجه کرده سهولت سرویس و تعمیرات است.

شورلت سیلورادو

شورولت به افزایش کارایی و راحتی کار کردن با این خودرو توجه ویژه‌ای داشته است؛ برای مثال بخش جلوی خودرو طوری طراحی شده است که دید کاملی از جلوی خودرو به راننده بدهد و به این ترتیب راننده می‌تواند به‌سادگی به انجام مانور بپردازد. همچنین چرخ‌های جلویی این کامیون توانایی این را دارند تا ۵۰ درجه زاویه بگیرد که این قضیه در افزایش مانورپذیری خودرو تأثیر بسزایی دارد. طراحی کاپوت جلو طوری انجام شده است تا مکانیک بتواند به‌راحتی روی آن کار کند. در حقیقت کاپوت این خودرو کل بخش جلویی خودرو را شامل می‌شود و با باز کردن آن، تمام قسمت جلویی بدنه بلند می‌شود و در حقیقت چیزی به نام در کاپوت در شورولت سیلورادوی جدید وجود ندارد.

شورلت سیلورادو

خریداران شورولت سیلورادو جدید می‌توانند بسته به نیاز کاربری اتومبیل اقدام به نصب تجهیزات مورد نظر خود در بخش عقبی شاسی کنند. شورولت برای اینکه نیازهای خریداران مختلف را پوشش دهد مدل جدید را با طول شاسی مختلفی به بازار عرضه می‌کند که فاصله محوری آن‌ها از ۶۰ تا ۱۶۲ اینچ متغیر است. همچنین می‌توان پنج نوع ابعاد مختلف برای فاصله چرخ عقب تا انتهای خودرو انتخاب کرد. به این ترتیب خریداران امکان شخصی‌سازی زیادی روی این خودرو بسته به نیاز خود خواهند داشت. لوله‌های مخصوص انتقال سوخت در این خودرو از درون شاسی رد شده‌اند به این ترتیب خریداران به‌راحتی می‌توانند تجهیزات مورد نظر خود را روی شاسی نصب کنند و مانعی برای نصب تجهیزات مختلف دیگر وجود ندارد.

شورلت سیلورادو

شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ در ۳ مدل ۴۵۰۰، ۵۵۰۰ و ۶۵۰۰ از اواخر سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. شورولت جزئیات قیمتی این خودرو را از تابستان سال جاری اعلام خواهد کرد.

در ادامه از گالری تصاویر این خودرو دیدن کنید.

شورلت سیلورادو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورولت سیلورادو جایگنتیک معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..