تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی گرفتن نوعی اختلال روانی تشخیص داده شد

آیا سلفی گرفتن نوعی اختلال روانی است ؟!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه یکی از سرگرمی های بسیاری از مردم ثبت تصاویر سلفی و درج آن در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی است.

این عمل  از زمانی که گوشی های هوشمند به دوربین سلفی مجهز شده و این دوربین ها با پیشرفت تکنولوژی ارتقاء کیفیت پیداکردند؛ آغاز شد و در حال حاضر سلفی گرفتن برای بیشتر جوانان به عادت تبدیل شده است.

حال انجمن روانپزشکی آمریکا بیانیه جدیدی درخصوص افرادی که بیش از حد سلفی می‌گیرند منتشر کرده است. این انجمن، تمایل به عکس گرفتن از خود یا همان "عکس سلفی" را به عنوان اختلال روانی تایید و آن را با اصطلاح "سلفیتیس" یا Selfitis نوعی بیماری معرفی کرد.

لازم به ذکر است؛ در سال 2014 احتمال بیماری Selfitis در بین دانشمندان مطرح شد اما به نتیجه ای نرسید. اخیراً و به صورت رسمی تایید شد که این افراد در معرض خطر اختلال روانی قرار دارند. Mark Griffiths نیز که یکی از مشهورترین پزشکان جهان در این زمینه است این موضوع را تایید می‌کند.

انتهای پیام/

سلفی گرفتن نوعی اختلال روانی است !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی گرفتن نوعی اختلال روانی تشخیص داده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..