تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 9 در مسیر توسعه؛ سامسونگ نام تجاری نوت 9 را ثبت کرد

سامسونگ کلمبیا، نام تجاری «نوت ۹» را ثبت کرده است. انتظار داریم جدیدترین عضو از سری گلکسی نوت با نام گلکسی نوت ۹ ارائه شود.

سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به‌صورت رسمی وارد بازار کرده است؛ نسخه‌ی «پلاس» مانند گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه بهره می‌برد و انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به عکاسی محسوب می‎شود؛ بااین‌حال برخی منتظر عرضه‌ی پرچم‌دار دیگر سامسونگ از سری گلکسی نوت هستند که قلم S-Pen نیز دارد و احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز شده باشد.

مقاله‌های مرتبط:

به دنبال رونمایی از جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ برای تکمیل توسعه و طراحی فبلت جدید سری گلکسی نوت آماده می‌شود. نام تجاری «نوت ۹» توسط سامسونگ در تاریخ ۱۲ مارس در کلمبیا به ثبت رسیده است که مشخصا به جدیدترین عضو از سری گلکسی نوت اشاره دارد.

در حال‌ حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری فبلت جدید سامسونگ به دست نیامده است و نمی‌دانیم گلکسی نوت 9 چه قابلیت‌هایی ارائه خواهد داد یا شرکت سازنده، چه قابلیت‌هایی برای آن درنظر گرفته است که باعث تمایز این مدل از نسل قبل می‌شود؛ بااین‌حال مرز بین سری گوشی‌های گلکسی نوت و گلکسی اس با رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بسیار کم‌رنگ شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان جانشین گلکسی اس ۸ پلاس را نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ محسوب کرد که دوربین قدرت‌مندتری دارد و البته فاقد قلم S-Pen است.

گلکسی نوت 9

خبرگزاری The Investor مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی نوت ۹ اولین گوشی سامسونگ با تراشه‌ی هوش مصنوعی برای ارائه‌ی قابلیت‌های مبتنی بر یادگیری ماشین محسوب خواهد شد. البته مشخص نیست این موضوع تا چه اندازه صحت داشته باشد؛ زیرا سامسونگ هیچ واکنشی به این شایعه نشان نداده است. انتظار داریم فبلت پرچم‌دار بعدی سامسونگ به نمایشگر حداقل ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل از نوع سوپر امولد مجهز شده باشد؛ احتمالاً تغییراتی در پنل صفحه‌نمایش نوت ۹ اعمال خواهد شد تا روشنایی نمایشگر بالاتر از پرچم‌داران گلکسی اس ۹ سامسونگ باشد. تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، قدرت پردازشی جدیدترین عضو سری گلکسی نوت را تأمین خواهد کرد و ۶ گیگابایت رم نیز برای این مدل در نظر گرفته می‌شود.

انتظار می‌رود فبلت جدید سامسونگ در زمینه‌ی عکاسی، شباهت‌های چشمگیری به گلکسی اس ۹ پلاس داشته باشد؛ احتمالاً این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و قابلیت عکاسی با فوکوس زنده (عکاسی با افکت بوکه) یا حتی AR Emoji (جان بخشیدن به اموجی‌ها) ارائه می‌دهد. در حال حاضر اطلاعاتی از سنسورهای دوربین گلکسی نوت ۹ ارائه نشده است؛ اما وب‌سایت SlashGear مدتی پیش اعلام کرد که نوت ۹ مانند جانشین گلکسی اس ۸ پلاس از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی (سنسوری با لنز واید و سنسوری با لنز تله‌فوتو) بهره می‌گیرد. البته نحوه‌ی چینش دوربین‌ دوگانه در قاب پشتی، هنوز مشخص نیست. 

فبلت گلکسی نوت ۹ احتمالاً در تابستان آینده به‌صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد؛ این گوشی اکنون با اسم‌رمز Crown توسعه می‌یابد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 9 در مسیر توسعه؛ سامسونگ نام تجاری نوت 9 را ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..