تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحم اینترنتی در دام پلیس فتا گرفتار شد

مزاحم اینترنتی در دام پلیس فتا گرفتار شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طور پی در پی اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز و ضد اخلاقی به وی می‌نماید بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی اکانت شاکی متهم به هویت الناز. ف. از اقوام نزدیک شاکی شناسایی و دستگیر گردید.

سرهنگ مرتضوی بیان کرد: فرد مذکور از شگرد‌های متعددی جهت مخفی نمودن هویت خود استفاده نموده بود ولیکن با هشیاری کارشناسان این پلیس و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی عامل فعل مذکور شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: متهم که در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت انگیزه خود را انتقام جویی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه نشر اظهارنظر‌های توهین‌آمیز در صفحات، کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی کاربران از نظر قانون جرم محسوب می‌شود، افزود: این موضوع در قانون جرایم رایانه‌ا‌ی نیز در نظر گرفته‌شده و پلیس فتا به‌عنوان ضابط قضایی موظف به رسیدگی و دنبال کردن اقدامات لازم برای رسیدگی به شکایت کاربران است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در پایان یادآور شد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین کاربران در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا  بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحم اینترنتی در دام پلیس فتا گرفتار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..