تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خريد دلار از طريق سايت تبادل ارز الكترونيك از حساب مادر خانواده

خريد دلار از طريق سايت تبادل ارز الكترونيك از حساب مادر خانوادهبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان وحید صاحبکاران در تشریح این خبر گفت: اخیرا یک فقره مرجوعه قضایی به این یگان واصل شده که شهروند گرگانی اظهار داشت مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حسابش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکیه و در تحقیقات کارشناسان این پلیس، مشخص شد فردی پس از برداشت وجه از حساب شاکیه اقدام به خرید دلار از طریق یکی از سایت‌های تبادل ارز الکترونیک نموده که با تکمیل تحقیقات و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم که پسر شاکیه می‌باشد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.

سروان صاحبکاران اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم، ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، در خصوص انگیزه و علت انجام اینکار اذعان نمود؛ شاکی مادرم هست و به علت نیاز مالی اقدام به انجام این‌کار نمودم.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده مدونه جهت تعیین تکلیف قضایی به دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان گرگان ارسال گردید.

سروان صاحبکاران با بیان اینکه شهروندان عزیز اطلاعات کارت و حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و نسبت به حفظ آن کوشا باشند. گفت: درصد بالایی از کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های اینترنتی به واسطه سهل انگاری و عدم آگاهی کاربران اتفاق می‌فتد که جهت پیشگیری از وقوع این جرایم لازم است شهروندان ضمن هوشیاری کامل از اعتماد بی‌جا به مخاطبان خودداری نموده و فضای مجازی را محیط امن و قابل اعتمادی تصور نکنند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت نیاز به مشاوره و یا برخورد با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا بخش تماس با ما گزارش نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خريد دلار از طريق سايت تبادل ارز الكترونيك از حساب مادر خانواده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..