تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح وزرا اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم است

استیضاح وزرا اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرامش پستی با عنوان "اوج جناح‌گرایی" منتشر کرد و نوشت: استیضاح‌های اخیر، اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم را نشان داد و یک‌بار دیگر، زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورد.

گفتنی است؛ چند روز پیش استیضاح سه وزیر کابینه، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی و «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی انجام شد و هر سه نفر رأی اعتماد آوردند و در سمت خود ابقا شدند.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پس از دهه اول انقلاب اسلامی، جناح‌های سیاسی در اداره کشور جان گرفتند. هرچه حضور جناح‌ها پررنگ‌تر شد، ارتباط دولت و مجلس با مردم کاهش یافت. استیضاح‌های اخیر، اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم را نشان داد و یک‌بار دیگر، زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورد. خطر این است که اولاً جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به یک طایفه سیاسی تبدیل‌شده و ثانیاً دولت و مجلس جناحی، از دولت و مجلس مردمی که در دهه اول انقلاب تشکیل‌شده بود، فاصله گرفته است. اداره‌کنندگان و فراکسیون‌های مجلس و نیز دولتمردان و مدیران کشور باید تصمیم بگیرند تا در سال آینده، جناح‌گرایی و منافع جناحی را که به مانعی بر سر راه مردم تبدیل‌شده است، از پیش پای مردم بردارند. این بزرگ‌ترین عیدی به مردم است."

استیضاح وزرا اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح وزرا اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..