تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح مدیر روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ دائم تلگرام

تلگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که شایعه فیلترینگ دائم تلگرام در فضای مجازی منتشر می‌شود و پس از اظهار سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تصویب فیلترینگ دائم این پیام رسان در شورای عالی فضای مجازی، این شایعه قوت گرفت.

پس از انتشار گسترده شایعه فیلترینگ دائم تلگرام، روابط عمومی این مرکز توضیحاتی در این باره ارائه کرد. حسین پور مدیر روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شایعه مصوبه جدید این شورا در مورد فیلترینگ تلگرام گفت: "هرگونه طرحی اگر در شورا تصویب شود روی سایت شورای عالی فضای مجازی قرار خواهد گرفت".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح مدیر روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ دائم تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..