تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا استارتاپ شما باید یک معلم استخدام کند

یک معلم توانایی خاصی در مدیریت دارد. او می‌تواند رفتار افراد یک سازمان را به‌خوبی تحلیل کند و بر اساس داده‌ها، تصمیم‌های مناسبی برای آن مجموعه بگیرد.

نظر شما درباره حضور یک معلم در کسب و کارتان چیست؟ معلم‌ها ویژگی‌های خاصی مثل صبر، حوصله و دقت زیاد دارند. می‌دانید حضور یک معلم چقدر برای کسب و کار شما مفید است؟ حتماً از خود می‌پرسید چگونه معلم می‌تواند برای یک محیط تجاری مثل استارتاپی که دائماً در حال تعامل با مشتری است، مفید واقع شود؟ جواب این سؤال را در قالب یک مقاله برای شما آماده کرده‌ایم، این مقاله از زبان یک کارآفرین فرهنگی بیان‌ شده است.

به‌عنوان یک معلم باسابقه و مشاور ارشد چندین کسب و کار که طی دو سال گذشته با سه استارتاپ همکاری کرده است، متوجه شدم که امروزه از مهارت‌های زیادی بهره می‌برم. من این مهارت‌ها را طی چند سال اخیر در مدارس به دست آورده‌ام. مهارت‌های معلمی و صفاتی که من طی آن سال‌ها به دست آوردم به‌صورت مستقیم با ویژگی‌های کارآفرینان در ارتباط بوده‌اند. این مهارت‌ها مفید و قابل‌انتقال به کارآفرین‌ها هستند.

رهبری کسب و کار

طبق آمار انجمن ملی آموزش‌وپرورش ایالات‌متحده، از سال ۲۰۱۵، ۳.۲ میلیون معلم در این کشور استخدام شده‌اند. اگر شما در وب‌سایت لینکدین کلمه «معلم» را جستجو کنید، ۷.۴ میلیون پروفایل حرفه‌ای برای شما به نمایش درخواهد آمد. آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند؛ ولی بسیاری از معلم‌های خوش‌ذوق به دنبال چالش و ماجراجویی در نقش‌های جدید هستند. معلم‌ها می‌توانند برای استارتاپ شما بسیار مفید واقع شوند.

دلایل استخدام معلم برای استارتاپ۱- معلم‌ها مؤثر دارای هوش هیجانی قوی هستند

 آن‌ها هرروز صبح به کلاس درس می‌روند و اولین چیزی که متوجه می‌شوند، خلق‌وخوی افراد کلاس است. معلم‌ها پس از مدت کوتاهی می‌توانند نیاز دانش آموزان خود را شناسایی کنند. آن‌ها پس از چند ماه هم‌نشینی، توانایی دارند تا احساسات دانش آموزان را تشخیص بدهند و درک کنند. معلم‌ها همیشه بهترین روش تعامل با چندین هزار دانش‌آموز را می‌دانند. آن‌ها با توجه به داشتن حس دلسوزی و درک کامل از دانش آموزان، به‌خوبی می‌دانند چه موقع باید به جلو حرکت کرد یا در جای خود ایستاد. این حس به‌صورت غریزی ملکه‌ی ذهن آن‌ها شده است. این ویژگی برای هر استارتاپی می‌تواند حیاتی و مفید واقع شود به‌خصوص زمانی که در آن استارتاپ افرادی از نسل‌های جوان‌تر در حال فعالیت باشند.

۲- آن‌ها دارای مهارت سازمان‌دهی قوی هستند

 معلم‌ها قادر به آماده‌سازی هزاران درس، ایجاد برنامه‌های درسی، کار کردن با دانش آموزان دارای نیازهای متفاوت، نگهداری مدارک، برگزاری جلسات و توسعه دوره‌های حرفه‌ای هستند. آن‌ها در تمام طول روز در معرض تغییرات قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل با قاطعیت می‌توان گفت که هر معلم بسیار سازمان‌یافته و انعطاف‌پذیر است. یک معلم باید سازمان‌یافته باشد؛ زیرا همه‌چیز در هر زمان ممکن است دست‌خوش تغییر شود. قدرت سازمان‌دهی معلم‌ها نه‌تنها باعث موفقیت آن‌ها می‌شود، بلکه موفقیت دانش‌آموزها را هم به ارمغان می‌آورد. این مهارت زمانی که یک استارتاپ نیاز به باقی ماندن در رقابت دارد، خیلی مهم و کاربردی خواهد بود.

۳- آن‌ها بر اساس داده‌ها تصمیمی می‌گیرند

معلم‌های تأثیرگذار کارهای دانش آموزان خود را جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل می‌کنند. سپس این داده‌ها را پس از خلاصه‌سازی، به‌صورت یک قالب‌بندی خاص و مناسب نگهداری می‌کنند. بر اساس یک آمار از سایت TeachThought، هر معلم روزانه ۱۵۰۰ تصمیم می‌گیرد. بر این اساس اگر هر معلم روزانه ۶ ساعت را در مدرسه بگذراند، هر دقیقه ۴ تصمیم می‌گیرد. معلم‌ها می‌دانند چگونه به داده‌های مبتنی بر عملکرد نگاه کنند و تصمیمات تحلیلی قوی بگیرند. توانایی تصمیم‌گیری سریع مبتنی بر داده‌ها و دانستن اینکه چه زمانی باید سریع‌تر در راهی حرکت کرد و چه زمانی از حرکت ایستاد، برای هر استارتاپی بسیار مفید است.

۴ - آن‌ها می‌دانند چگونه چیزی را به فروش برسانند

 هر روز معلم‌ها باید والدین دانش آموزان را راضی کنند تا فرزندان خود را در دروس ثبت نام کنند. آن‌ها دائماً در حال ایجاد ایده‌های جدید، جمع‌آوری بازخورد، ایجاد تغییرات و فروش هستند. اگر معلم‌ها بتوانند برنامه‌های درسی خود را در یک جامعه بازاریابی کنند، می‌توانند خدمات یا محصول یک استارتاپ را هم به فروش برسانند. هنگامی‌که یک معلم به چیزی اعتقاد دارد، هیچ دلیلی برای مکث او وجود نخواهد داشت. آن‌ها همه‌روزه در حال فروش خدمات و محصولات خود هستند و هم‌زمان مشتریان خود را (والدین و مدیران) راضی و شاداب نگه می‌دارند.

۵ - معلم‌ها فداکار و ازخودگذشته هستند

 احتمال اینکه بتوانید در جامعه فردی فداکارتر از یک معلم پیدا کنید، خیلی کم است. اگر آن‌ها از مناسب بودن خدمات و محصولات شما اطمینان حاصل کنند، از هیچ کاری برای پیشرفت شما دریغ نخواهند کرد. معلم‌ها بسیار به‌روز هستند. آن‌ها در آخر هفته برگه‌ها و کاغذها را جمع‌آوری و تحلیل و آن‌ها را درجه‌بندی می‌کنند (نمره می‌دهند). آن‌ها قابل‌اعتمادترین، پرشورترین و باانگیزه‌ترین افرادی هستند که می‌توانید پیدا کنید. مؤثرترین معلم‌ها همیشه روی قول خود می‌مانند. اگر به‌تازگی رزومه‌ای دریافت کرده‌اید که سابقه‌ی تدریس و معلمی هم در آن وجود دارد، بهتر است با دقت بیشتری آن را بررسی کنید.

اضافه کردن یک معلم به کسب و کار ارزش‌آفرین خود را در نظر بگیرید، شما در شرف یکی از بهترین استخدام‌های تاریخ کسب و کارتان هستید، چون فردی را استخدام می‌کنید که می‌تواند در پیشرفت و رسیدن به اهدافتان به شما کمک شایانی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا استارتاپ شما باید یک معلم استخدام کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..