تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل 7 فروردین از محصول جدیدش رونمایی می‌کند

اپل 7 فروردین از محصول جدیدش رونمایی می کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته شرکت اپل اعلام کرد در تا ریخ 27 مارس (7 فروردین) مراسمی با موضوع "ایده‌های خلاقانه جدید برای اساتید و دانش‌آموزان" برگزار خواهد کرد.

در دعوت‌نامه‌ای که اپل برای مهمانان خود ارسال کرده، به جزئیات و محصول جدیدش هیچ اشاره ای نشده است و هنوز مشخص نیست که محصول این شرکت نرم‌افزاری است یا به صورت محصول فیزیکی. در این دعوت‎نامه تنها لوگوی اپل به همراه شعار تجاری "بیایید یک گردش علمی داشته باشیم" قرار گرفته است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

احتمال می رود اپل در این رویداد که در دبیرستانی در شیکاگو برگزار می‌کند، از مک‌بوک و آیپدهای ارزان قیمت خود نیز رونمایی کند.

اپل 7 فروردین از محصول جدیدش رونمایی می کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل 7 فروردین از محصول جدیدش رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..