تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام ایران را برای خرید ارز دیجیتال Gram تحریم کرد

طبق اعلام تلگرام، ایران نیز جزو کشور‌هایی است که شهروندان آن قادر به خرید ارز دیجیتال این شرکت نیستند. تلگرام ارز دیجیتال خود با نام Gram را برای جذب سرمایه عرضه می‌کند.

آژانس خبری روسیه اعلام کرده است که شهروندان کشور‌هایی که نام آن‌ها در لیست کشور‌های تحریم‌شده توسط ایالات متحده، بریتانیا، اتحادیه‌ی اروپا و سازمان ملل قرار داشته باشد، نمی‌توانند ارز دیجیتال عرضه‌شده توسط تلگرام را که Gram نام دارد، خریداری کنند. این تحریم نه‌تنها برای افرادی که در لیست تحریم‌ها قرار دارند، اعمال می‌شود؛ بلکه برای خویشاوندان نزدیک نظیر فرزاندان افراد تحریم‌شده نیز اعمال خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌ بر افرادی که نام آن‌ها در لیست تحریم‌شده‌ها قرار دارد، باید به کشور‌های تحریم‌شده نیز اشاره کرد. براساس مستندات منتشرشده، کشور‌ها و مناطقی نظیر کریمه که به روسیه ملحق شده است، کوبا، ایران، کره‌ی شمالی و سوریه جزو تحریم‌شده‌ها هستند.

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار سلسله‌ گزارش‌هایی بودیم که نشان از توسعه‌ی شبکه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین اختصاصی توسط تلگرام داشت. این شبکه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین TON است و ارز دیجیتال اختصاصی تلگرام با نام Gram شناخته می‌شود. آخرین گزارش‌های منتشرشده نشان از این دارند که تلگرام در مرحله‌ی اول جذب سرمایه‌ی خود از طریق فروش ارز دیجیتال Gram‌ که در قالب فروش خصوصی انجام شد، موفق شده است سرمایه‌ای بیش از آنچه پیش‌بینی کرده بود به دست بیاورد. اولین برآوردها نشان از آن داشتند که تلگرام در پی کسب درآمد ۱.۲ میلیارد دلاری از طریق  عرضه‌ی اولیه توکن (ICO) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام ایران را برای خرید ارز دیجیتال Gram تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..