تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۱۰)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۱۰ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۱۰

مرجان شیرمحمدی با انتشار عکس زیر نوشت :

اگر کسی یا کسانی رو دارید که دوستشون دارید و اونها هم شما رو دوست دارن احساس خوشبختی کنید. در این روزهای سال نو بخاطر نداشتن پول زیاد، غصه‌دار نباشید. پول زیاد داشتن، ربطی به احساس خوشبختی نداره. اینو من نمی‌گم، فیلسوف بزرگی بنام اپیکور می‌گه. دوست من لون هفتوان که یک هفته‌ایست رفته مال و منالی نداشت ولی خوشحال بود.

و بعد از مرگش فهمیدم که چقدر دوست و رفیق داشته که دوستش داشتن. کسانی رو می‌شناسم که پول زیاد دارن ولی خوشبخت نیستن. آنقدر مشغول پول درآوردن هستن که فرصت نمی‌کنن برای فرزندشون مادری یا پدری کنن یا برای پدر و مادرشون فرزندی. جیبهاشون پرپول، کمدهاشون پر از لباس، ماشینهاشون گرون‌قیمته ولی وقتی باهاشون حرف می‌زنی می‌بینی چقدر تنهان و چقدر خوشحال نیستن.

اگر کنار سفره‌ی هفت سین با خانواده و عزیزانتون از سر همدلی جمع می‌شین شما خوشبختید. اگر بخاطر بیشتر پول داشتن خودتون و روحتون رو خرج نمی‌کنید شما خوشبختید. اگر به کارهایی که می‌کنید باور دارید شما خوشبختید. اگر قادرید صادق باشید و سالم زندگی کنید شما خوشبختید. احساس خوشبختی از امور مادی مستقله… زیاد دلخور نباشید اگر نمی‌تونید همه چیزو در این روزها نو کنید. اشیاء قادر نیستن به ما احساس خوشبختی بدن.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۱۰)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..