تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – شنبه ۲۶ اسفند!

دیدنی های روز شنبه ۲۶ اسفند از مداوای کودک سوری مجروح در اثر حملات هوایی ارتش سوریه تا اردوگاه مسلمانان روهینگیایی در استان راخین میانمار را ببینید :

تصاویر و دیدنی های روز شنبه ۲۶ اسفند

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

مداوای کودک سوری مجروح در اثر حملات هوایی ارتش سوریه در یک بیمارستان صحرایی در منطقه غوطه شرقی دمشق

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

مجموعه مجسمه‌های سه بعدی و دیجیتال از صورت انسان اثر ” متیو مور” هنرمند آمریکایی در شهر کلمبوس اوهایو

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

آماده‌سازی برگه‌های آرای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در حوزه رای گیری در دانشگاه دولتی شهر “پیاتیگورسک” روسیه. انتخابات فردا برگزار می‌شود.

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

کشف ۴۵۸ کیلو کوکایین از سوی پلیس فدرال آرژانتین

درباره کوکایین بیشتر بدانید

کوکایین، آلکالوئید اصلی برگ کوکا است که از برگهای بوته ای به نام (Ergthroxglom Coca) بدست می آید، که مرکز اصلی رویش آن آمریکای جنوبی است. کوکایین به عنوان ماده موثر در سالهای ۶۰- ۱۸۵۹ م. از برگ کوکا مجزا و استحصال شد. کراک را نیز از کوکایین تهیه و در اواخر تابستان و اوایل پاییز سال ۱۹۸۵ م. به بازار شهر نیویورک عرضه کردند. کراک خطرناکترین ماده اعتیاد آوری است که تا کنون به بازار آمده و به حدی وابستگی آور است که یک بار مصرف آن، فرد را معتاد می کند. از نظر طبقه بندی فارماکولوژی، محرک سیستم اعصاب مرکزی است.

کوکایین پودر سفید نرم شفاف کریستالی با طعمی تلخ است که اغلب با پودر تالک،
یا ملین ها یا شکر مخلوط می شود و معمولا به صورت استنشاق، تزریقی، خوراکی
یا دود کردن و گاهی هم به طریق پاشیدن روی دستگاه تناسلی مصرف می کنند.

کوکایین به عنوان یک مادهٔ مخدر هم استفاده می‌شود. معتادان به کوکایین آن را از راه بینی یا از راه تزریق استفاده می‌کنند. این اعتیاد موجب اختلالات جسمی و روحی شدید می‌شود. کراک کریستالهای ارزانقیمت و خالص نشده کوکائین است. کوکایین با انتقال دهنده های دوپامین،نورآدرنالین وسر تونین وابستگی دارد.

کوکایین باعث بسته شدن باز جذب دوپامین میشود و مهمترین عامل میانجی تاثیرات تحریکی روانی حرکتی و تقویت کنندگی است .
شواهد اخیر این موضوع را نشان میدهد که دوپامین همانند گیرننده ها ،
نقش مهمی در حالت سر خوشی و تاثیرات تحریکی کوکایین دارد .
آنتاگونیست به طور قابل ملاحظه ای تاثیرات محرک و سرخوشی کوکایین را تقلیل داده ،میل به کوکایین را در افراد وابسته به آن کاهش میدهد.

دیدنی های روز شنبه ۲۶ اسفند

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

جدیدترین نقاشی دیواری “بَنکسی” هنرمند گرافیتی‌کار بریتانیایی در شهر نیویورک. موشی در داخل ساعت

درباره فعالیت های بنکسی بیشتر بدانید

بنکسی به خاطر گرافیتی‌های خیابانی فوق‌العاده مشهورش در کشورهای مختلف و لحن انسان‌دوستانه و طعنه‌امیزش نسبت به جنگ و خشونت بسیار مشهور است و حتی بدون مشخص شدن نام‌اش به یکی ازسلبریتی‌های دنیای هنر تبدیل شده است.

آثار طعنه‌آمیز وهجو او بر در و دیوار مشهورترین شهرهای جهان توجه فوق‌العاده ای را ایجاد می‌کند به طوری که پس از آنکه مشخص می‌شود که یکی از آثار او در نقطه‌ای کشیده شده بسیاری از رسانه‌ها به انتشار گزارش آن می‌پردازند. پیام‌هایی که او در آثارش به آن می‌پردازد ضد جنگ، ضد سرمایه‌داری و ضد دولت هستند و در اغلب آثار او سوژه‌ها عبارتند از موش، میمون، پلیس، سرباز، کودک و افراد مسن.

بسیاری از آثار او با قیمت گزاف در حراجی‌های مختلف جهان به فروش می‌رسد.
او همچنین تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی در سراسر جهان شرکت کرده است.

در سال ۲۰۰۴ بنکسی اسکناس‌های ۱۰ پوندی چاپ کرد که در آن‌ها سر ملکه با سر پرنسس دایانا جایگزین شده بود و روی آن به جای بانک انگلستان عبارت « بنکسی انگلستان» نوشته شده بود. این اسکناس‌ها بر سر جمعیتی در کارناوال مشهور ناتینگیهل ریخته شد و بسیاری از مردم باور کردند که این پول واقعی است و در صدد خرج کردن آن برآمدند. بعدا این اسکناس‌های ۱۰ پوندی تا ۲۰۰ پوند در eBay به فروش رسید.

با این حال مدل کار کردن بنکسی روی در و دیوارهای شهر باعث شده که بسیاری از آثار او به دلایل مختلف از دیوارها پاک شود. مخالفت شوراهای شهر با مضامین این آثار از دلایل عمده حذف آثار او از دیوارها بوده است. در عین حال بسیاری از گرافیتی‌هایی که او روی دیوارها کشیده بلافاصله توسط موزه‌ها یا خریداران منتقل شده است.

دیدنی های روز شنبه ۲۶ اسفند در فضای مجازی

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

برداشت برگ سبز چای – چین

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

دیدار وزیر امور خارجه کره جنوبی با ایوانکا ترامپ دختر و مشاور دونالد ترامپ در واشنگتن.
موضوع دیدار مذاکرات مستقیم در پیش روی رهبران آمریکا و کره شمالی است

دیدنی های روز شنبه 26 اسفند

تظاهرات اعتراضی فلسطینی‌ها علیه تصمیم دولت آمریکا به انتقال سفارت‌خانه آمریکا به شهر قدس به عنوان پایتخت اسراییل

دیدنی های روز شنبه 26 اسفندمیمون دست‌آموز در حال کشیدن سیگار در شهر” کوانچنگ” چیندیدنی های روز شنبه 26 اسفندفرار غیرنظامیان از منطقه جنگی غوطه شرقی در حومه دمشق سوریهدیدنی های روز شنبه 26 اسفندفرار غیرنظامیان غوطه شرقی سوریه- عکس: خبرگزاری فرانسهدیدنی های روز شنبه 26 اسفنداردوگاه مسلمانان روهینگیایی در استان راخین میانمار

عصر ایران – بهروزان – آی تی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – شنبه ۲۶ اسفند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..