تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمل جنازه نامزد در چمدان! +فیلم

حمل جنازه نامزد با چمدان! فیلم/////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که از دوربین مدار بسته یکی از  هتلهای تایوان تهیه شده است لحظه خارج کردن جسد یک زن جوان را توسط نامزدش به تصویر می کشد. جنازه " پون هئو وینگ" 20 ساله توسط پلیس تایوان در تایپه پایتخت این کشور در تاریخ 13 مارس پیدا شد. خانواده قربانی در تاریخ 5 مارس مفقود شدن دختر خود را به پلیس گزارش داده بودند.

نامزد 19 ساله این زن با نام "چانگ تونک کای" مظنون اصلی این جنایت است. پلیس پس از تعقیب این مرد را در حالی که کارت بانکی مقتول را با خود به همراه داشت دستگیر کرد. تحقیقات اولیه نشان می دهد که این زوج روز ولنتاین را در یکی از هتل های  پایتخت گذرانده اند. احتمال می رود او در این هتل دست به کشتن نامزد جوانش زده باشد.

در ویدئویی که توسط دوربین  مدار بسته هتل تهیه شده است این مرد را بدون نامزدش و در حالی که یک چمدان به همراه دارد در حال خارج شدن از هتل نشان می دهد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس تایوان در خصوص این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/

لحظه خارج کردن پنهانی جنازه دختر جوان از هتل توسط نامزدش!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمل جنازه نامزد در چمدان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..