تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیده نشده از آژانس شیشه ای

عکس دیده نشده از آژانس شیشه ایبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم حاتَمی‌کیا کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و بازیگر سینما است که  فعالیت‌های سینمایی خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند در رابطه با سینمای جنگ آغاز کرد.

او برای ساخت فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین فیلم‌نامه و کارگردانی را از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و اخیرا این کارگردان  سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای به وقت شام را از آن خود کرده است.

 حاتمی کیا به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم آزانس شیشه ای را در صفحه اینستاگرامش  منتشر کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست .

گفتنی است ؛ آزانس شیشه ای فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا است که در آن بازیگرانی چون پرویز پرستویی ، حبیب رضایی ، رضاکیانیان به ایفای نقش پرداخته اند و روایتگرداستان رزمنده سابق ای است که بعد از اتمام جنگ دست به گروگانگیری میزند تا عباس هم رزم سابق اش برای مداوا به لندن فرستاده شود و در این مسیر با مشکلات و موانعی رو بره رو می شود که در این بین ماجراهایی رخ می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیده نشده از آژانس شیشه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..