تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلایی که راننده خواب آلود سر دوچرخه سوار آورد + فیلم

بلایی که راننده خواب آلود سر دوچرخه سوار آورد + فیلم//////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تصادف شدید یک راننده را با یک دوچرخه سوار در یکی از خیابان های شمال ولز به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این راننده که یک کوهنورد حرفه ای است در اثر به خواب رفتن در پشت فرمان بطور وحشتناکی با این دوچرخه سوار برخورد کرده و او را به هوا پرتاب می کند. این دوچرخه سوار که ایوانز نام داشت پس از برخورد شدید با خودرو  بطور وحشتناکی به هوا پرتاب شد و  در داخل پیاده رو فرود آمد. او در این حادثه دچار جراحات شدیدی شد.

"جک تامکینسون " 28 ساله پس از کوهنوردی در حال بازگشت به خانه اش بود که با این دوچرخه سوار تصادف نمود. در اثر این حادثه تامکینسون بدلیل مبادرت به رانندگی خطرناک به یکسال زندان محکوم شده است. قاضی در جلسه دادگاه خطاب به این کوهنورد گفت : " شما باید در یک محل مناسب توقف می کردی و پس از یک چرت کوتاه به رانندگی ادامه می دادی. شما بسیار خسته بودی و با این حال اقدام به رانندگی کردی. شما مسئول جراحت شدید دوچرخه سوار هستی."

گفتنی است؛ این حادثه در اواخر ژوئن و در ساعت 9 صبح رخ داد.

انتهای پیام/

خواب آلودگی راننده کار دستش داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلایی که راننده خواب آلود سر دوچرخه سوار آورد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..