تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردمی شدن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هدف سازمان اوقاف است

مسئول کمیته مدعوین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ؛

مردمی شدن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هدف سازمان اوقاف است / دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم برای حضور در مسابقاتبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن ربیعی؛ مسئول کمیته مدعوین سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در نشست مسئولان کارگروه‌ها و اعضای این کمیته اظهار کرد: حضور مردم و جامعه قرآنی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باعث شکوه و عظمت مسابقات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم مسابقات قرآنی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم، گفت: هدف و رویکردی که در سازمان اوقاف به آن توجه داریم، مردمی شدن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است و در همین راستا کمیته‌ای به‌نام کمیته مدعوین تشکیل شد؛ همه با هر جنسیت، سن و تحصیلاتی می‌توانند از سفره نورانی قرآن استفاده کنند.

مسئول کمیته مدعوین سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه هدف‌گذاری و پیش‌بینی سازمان اوقاف حضور 50 هزار نفر مدعو در ایام مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سالن مسابقات است، تصریح کرد: اگر نظام برنامه‌ریزی و سازماندهی ما مناسب باشد حضور مردم چشمگیر و خوب خواهد بود.

ربیعی با اشاره به اینکه بخشی از جمعیت سازماندهی شده‌اند که یک دهم جمعیت مدنظرمان است، گفت: از چند طریق مردم را برای حضور در مسابقات دعوت می‌کنیم؛ دعوت مردم از طریق اطلاع‌سانی رسانه‌ها، دعوت از سازمانها و موسسات قرآنی برای حضور جمعیت قرآنی و دعوت از علاقه‌مندان قرآنی مثل نمازگزاران مساجد مدنظرمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان در مسابقات بین‌المللی قرآن حضور پررنگی داشته باشند، سطح و شان مسابقات افزایش پیدا می‌کند.

مسئول کمیته مدعوین سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: هیچ یک از مسابقات قرآنی کشورهای مختلف قابل مقایسه با ایران نیست؛ در ایران اسلامی با توجه به پایه‌های قرآنی و معنوی مردم، شاهد استقبال مردم و مسئولان هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه جامعه هدفمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فقط متدینین و خانواده‌های مذهبی نیست، تصریح کرد: یکی از سیاستهای ما افزایش جذابیت مسابقات است تا از این طریق باعث حضور تمامی اقشار مردم در مسابقات شویم.

وی جذابیت دوره‌های قبلی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را پایین دانست و گفت: باید برای افزایش جذابیت مسابقات، جشنواره و جُنگ قرآنی با حضور هنرمندان در حوزه قرآنی برگزار شود و برای ایجاد جذابیت بصری و میدانی مسابقات از حضور برخی افراد استفاده کرد.

مسئول کمیته مدعوین سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم درباره حضور مدعوین بین‌المللی مسابقات گفت: علاوه بر دعوت از وزرای قرآنی و اوقاف کشورهای اسلامی از خانواده‌های قرآنی و شهدای مدافع حرم کشورهای لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و ... دعوت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم برای حضور در مسابقات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردمی شدن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هدف سازمان اوقاف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..