تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – جمعه ۲۵ اسفند!

دیدنی های روز جمعه ۲۵ اسفند را از فوتبال بازی کودکان غزه‌ای با یک سگ جرمن شپرد تا رها کردن ۸ پلیکان در پارک پرندگان در مارلو آلمان را ببینید :

تصاویر و دیدنی های روز جمعه ۲۵ اسفند

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

فوتبال بازی کودکان غزه‌ای با یک سگ جرمن شپرد

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

فوتبال بازی کودکان غزه‌ای با یک سگ جرمن شپرد

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

چهار کشته در حادثه سقوط پل تازه ساز در شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکا

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

چهار کشته در حادثه سقوط پل تازه ساز در شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکا

درباره حادثه سقوط پل تازه ساز در شهر میامی آمریکا بیشتر بدانید

یک پل عابر پیاده نوساز در دانشگاه بین المللی فلوریدا روز پنجشنبه سقوط کرده است که بر اثر این حادثه حداقل چهار نفر جان باخته اند.

نیروهای امدادی تاکنون ۹ نفر را از زیر آوار نجات داده اند. این پل با هدف ایجاد یک مسیر امن برای دانشجویان دانشگاه بین المللی فلوریدا بر فراز بزرگراه‌های منتهی به این دانشگاه احداث شده بود.

سقوط این پل عابر پیاده موجب مسدود شدن ۸ بزرگراه مهم در شهر میامی شده است. بیش از ۸ دستگاه خودرو در زیر این پل گرفتار شدند. نیروهای امدادی هنوز نسبت به تلفات این حادثه ارزیابی دقیقی ندارند.

تلاش نیروهای امدادی برای دسترسی به خودروهای گرفتار شده همچنان ادامه دارد ولی مقام های رسمی تاکنون مرگ چهار نفر را تایید کرده اند. یکی از جان باختگان این حادثه از دانشجویان دانشگاه بین المللی فلوریدا بوده است. بیش از ۱۴٫۲ میلیون دلار برای ساخت این پل عابر پیاده هزینه شده بود. برخی شاهدان عینی اعلام کرده اند که در زمان سقوط این پل دو کارگر بر روی آن مشغول به کار بوده اند.

عکس ها و دیدنی های روز جمعه ۲۵ اسفند

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

نمایش لباس “هفت روز آفرینش” در شهر آنکارا ترکیه

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

اثر هنری یک هنرمند بریتانیایی در مصلوب کردن یکی از شخصیت‌های
فیلم جنگ ستارگان در کلیسای سنت استفان در لندن

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

دیدار نخست وزیر ایرلند با دونالد ترامپ در کاخ سفید

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

بارش برف در شهر شنیانگ چین

دیدنی های روز جمعه 25 اسفند

بازی یک نوزاد در گل و لای پارکی در کانتربوری نیوزیلند

دیدنی های روز جمعه 25 اسفندمداوای یک کودک آسیب دیده از حملات هوایی در منطقه غوطه شرقی در سوریه/عکس: DPAدرباره حملات هوایی در منطقه غوطه شرقی در سوریه بیشتر بدانید

دولت سوریه می گوید در این حملات به دنبال نابود کردن گروه های تروریستی و آزاد کردن این منطقه از تروریست هاست.
این منطقه هم اکنون خارج از کنترل دولت بشار اسد است.

مخالفان بشار اسد می گویند این منطقه تحت کنترل مخالفان مسلح است و در حملات ارتش دولت بشار اسد، شمار زیادی از افراد غیرنظامی کشته شده اند. دبیرکل سازمان ملل متحد، غوطه شرقی را “یک جهنم بر روی زمین” توصیف کرده و خواستار برقراری آتش بس فوری برای خارج کردن غیرنظامی ها و زخمی ها از این منطقه شد.

دیدنی های روز جمعه ۲۵ اسفند در فضای مجازیدیدنی های روز جمعه 25 اسفندمراسم تشییع پیکر “اولگ تاباکوف” هنرپیشه مشهور روسیه در مسکو/عکس: ایتارتاسدیدنی های روز جمعه 25 اسفندتسلای پوتین به همسر”اولگ تاباکوف” هنرپیشه درگذشته روسیه در مراسم تشییع اوجزئیاتی از درگذشت اولگ تاباکوف بازیگر اهل روسیه

درگذشت «اولگ تاباکوف» که علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر در بسیاری‌ از کارتون‌های دوره اتحادیه جماهیر شوروی صداپیشگی کرده بود با واکنش بسیاری از شخصیت های مهم روسیه نیز همراه بوده و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور و «ویاچسلاو ولودین» رئیس پارلمان این کشور نیز درگذشت این هنرمند کهنه‌کار را به خانواده‌اش تسلیت گفتند.

«تاباکوف» فعالیت هنری خود را در دهه ۱۹۵۰ میلادی و در جماهیر شوروی آغاز کرد
و به یکی از معروف‌ترین و بهترین بازیگران نسل خود تبدیل شد.

وی در طول دوران فعالیت خود جوایز فراوانی برای فیلم و آثار نمایشی خود دریافت کرد که از آن جمله می‌توان به جایزه جشنواره فیلم بوستون در سال ۱۹۸۰ برای نقش‌آفرینی در فیلم «چند روز از زندگی ابلوموف» اشاره کرد.

وی در سال‌های پایانی زندگی خود به تدریس بازیگری در مسکو مشغول بود
و ریاست چندین تئاتر بزرگ از جمله تئاتر بزرگ چخوف مسکو را بر عهده داشت.

«نیکیتا میخایلوف» کارگردان معروف روسی که کارگردانی فیلم «چند روز از زندگی ابلوموف» با بازی «تاباکوف» را بر عهده داشته می‌گوید وی نه تنها یک بازیگر فوق‌العاده بلکه یک استاد در آموزش حرفه خود بود. «تاباکوف» توانایی فوق‌العاده‌ای در تبدیل هر موضوعی به یک اثر هنری ارزشمند داشت.

این هنرمند کهنه‌کار روسی علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر در عرصه صداپیشگی کارتون‌های کودکان نیز بسیار شناخته شده بود که از آن جمله میتوا

دیدنی های روز جمعه 25 اسفندرها کردن ۸ پلیکان در پارک پرندگان در مارلو آلمان

عصر ایران – تسنیم – عصر ایران – ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – جمعه ۲۵ اسفند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..