تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به مرسدس بنز E400، نسخه‌ی همه جارو

خودروهای کلاس استیت واگن و استیشن، تقریبا به اندازه‌ی یک کراس‌اور، جادار هستند. مرسدس بنز به تازگی توانسته است، E400 استیت را با فنربندی بلندتر و بهینه‌سازی تجهیزات، به شاسی‌بلندی تمام‌عیار تبدیل کند.

تبدیل وضعیت خودروهای ۵در استیشن به نمونه‌های اصطلاحا شاسی‌بلند و با ارتفاع بیشتر، از سال‌ها قبل مطرح بوده است. امروزه هم، بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای جادارا که نیازمند فضای قابل توجه در صندوق عقب هستند، خرید مدل‌های استیت واگن (استیشن) را به کراس‌اورهای هم‌قیمت، ترجیح‌ می‌دهند.

ظاهر مرسدس بنز E400 استیت با فنرهای بالا کشیده و رینگ‌های ۱۹ اینچ، به اسباب‌بازی‌های کودکانه شباهت دارد. لاستیک‌هایی به پهنای ۲۸۵ میلی‌متر و فاق ۵۰ درصد، برای عبور از چاله‌های عمیق؛ مناسب به نظر می‌رسند، ضمن اینکه فاصله‌ی ۴۲ سانتی‌متری برای کف اتاق تا سطح زمین فراهم می‌کنند. این محصول، فعلا به صورت تک نمونه توسط مرسدس بنز تولید شده و با نام کامل E400 All-Terrain 4x4 در اختیار کارشناسان رسانه‌های مرتبط با صنعت خودرو، قرار گرفته است. مدتی قبل، محصولی مشابه این خودرو با نام A4 Allroad ، توسط آئودی عرضه شده بود. هرچند که E400 All-Terrain، حتی در نام‌گذاری هم از آئودی تقلید کرده است، اما به لطف ارتفاع بیشتر و تجهیزات مخصوص آف‌رود، جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های نسخه‌ی آف‌رود E400 نسبت به نمونه‌ی استاندارد، استفاده از جلوپنجره‌ی مخصوص شاسی‌بلندهای مرسدس بنز، مشابه مدل GLE است. رینگ‌های سیاه با نقاط سفید‌رنگ در پیرامون هم، مخصوص این محصول استفاده شده‌اند، ضمن اینکه اسکید پلیت (سینی محافظ نزدیک به سپر جلو: Skid Plate)، ادوات نقره‌ی رنگ روی سپر و فنرهای پنوماتیک (بادی) با قابلیت تنظیم ارتفاع هم، نمای چشم‌گیری به E400 داده‌اند.

 .

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به مرسدس بنز E400، نسخه‌ی همه جارو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..