تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی رنگ جدید گوشی Redmi 5A را معرفی کرد +تصویر

شیائومی رنگ جدید گوشی Redmi 5A را معرفی کرد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد رنگ جدید گوشی هوشمند Redmi 5A را عرضه کند. این رنگ آبی یا " Lake Blue " خواهد بود که قرار است با هدف رسیدن فروش گوشی به مرز 5 میلیون نسخه در کشور هند عرضه شود.

این سومین رنگی است که برای گوشی Redmi 5A عرضه می‌شود. پیش از این رنگ رُزگلد در ماه فوریه و رنگ خاکستری در ماه نوابر رونمایی شد.

رنگ جدید گوشی Redmi 5A یعنی آبی کمرنگ در تاریخ 22 مارس ( 2 فروردین 97 ) در دو مدل سخت افزاری عرضه خواهد شد. مدل اول دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که با قیمت 75 یورو ( 350 هزار تومان ) و مدل دوم محهز به حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و با قیمت 86 یورو ( حدود 400 هزار تومان ) قیمت‌گذاری خواهد شد.

در ادامه تصاویر گوشی Redmi 5A شیائومی با طراحی آبی رنگ را مشاهده می‌کنید :

شیائومی رنگ جدید گوشی Redmi 5A را معرفی کرد +تصویر

شیائومی رنگ جدید گوشی Redmi 5A را معرفی کرد +تصویر

انتهای پیام/

شیائومی قصد دارد رکورد فروش 5 میلیون نسخه برای Redmi 5A را بزند +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی رنگ جدید گوشی Redmi 5A را معرفی کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..