تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپاتیفای جستجوی صوتی را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند +فیلم

اسپاتیفای جستجوی صوتی را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسپاتیفای در حال امتحان قابلیت تازه ای از نرم افزار خود بر روی تعداد کمی از کاربران‌اش است. این قابلیت یک رابط صوتی جدید است.

این رابط صوتی به شما این امکان را می دهد تا برنامه Spotify را باز کنید و با نگهداشتن دست خود روی دکمه میکروفون درخواست خود را بگویید تا پخش شود. در خواست هایی مانند "پلی‌لیست هفتگی من را پخش کن" یا "پلی‌لیست ورزشی من را پخش کن".

پیش از این گوگل اسیستنت نیز چنین امکانی را به شما می داد تا به عنوان مثال به آن بگویید فلان پلی لیست را برای من در اسپاتیفای پخش کن اما وجود یک دستیار صوتی در نرم افزار قطعا قدرتمند تر و کامل تر خواهد بود. این موضوع ابتدا توسط کاربری در توییتر مطرح شد و چند ساعت بعد به تایید سخنگوی اسپاتیفای نیز رسید؛ گفته شده در حال حاضر تعداد اندکی از کاربران در این تست مشارکت دارند.

در ادامه می توانید ویدئویی از قابلیت ذکر شده را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپاتیفای جستجوی صوتی را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..