تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند مشاور رئیس جمهور به ادعای مضحک ولیعهد عربستان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان بعد از اظهارات اخیر  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در یک شبکه خبری آمریکایی گفت وگویی داشت که در آن ادعا های مضحکی درباره ایران عنوان کرد.

در این گفتگو  ولیعهد عربستان  ادعا های زیادی داشت و از جمله آنها می توان به این مورد اشاره داشت که اگر ایران یک بمب هسته‌ای بسازد، ما هم به سرعت خواهیم ساخت.

«محمد سلمان » در ادعای دیگری گفت:'ایران، رقیبی برای عربستان سعودی نیست، ارتش آن، جزو ۵ ارتش قوی جهان اسلام به شمار نمی‌رود، اقتصاد سعودی بزرگتر از اقتصاد ایران است، ایران فاصله زیادی تا برابر شدن با عربستان، در پیش دارد.

در همین زمینه حمید ابوطالبی  مشاور رئیس جمهور پستی را در حساب کاربری توئیترش منتشر و نسبت به ادعا های مضحک ولیعهد عربستان واکنش نشان داد و عنوان کرد: ارتش شما در لجنزار  یمن بی ارتش غرق شده است.

ابوطالبی نوشت:
"نگرانی جنابعالی که ارتش ایران در جهان و نه در عالم اسلام رده چندم است،کابوسی است که تا ابد ماندگار بوده و خوب است با آن کنار بیایید.
اما چیزی که همه متفق اند،این واقعیت است که یمن اصلا چیزی به نام ارتش ندارد، ارتش شما درلجنزار همین کشور بی ارتش غرق شده است.ادعا باد به اندازه توانایی باشد."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند مشاور رئیس جمهور به ادعای مضحک ولیعهد عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..