تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی P20 Lite با بریدگی بالای نمایشگر فاش شد +فیلم

هوآوی P20 Lite با بریدگی بالای نمایشگر فاش شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی یک وب سایت چینی برای اولین بار نمونه حقیقی هوآوی P20 Lite را در قالب ویدئو فاش کرد.

ویدئوی فاش شده یک بار دیگر تایید می کند که این گوشی دارای دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت است. برخی مشخصات گوشی شامل پردازنده Kirin 659 است که توسط هوآوی ساخته شده است. این گوشی رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا دارد.

P20 Lite  صفحه نمایش 5.6 اینچی با ابعاد 18:9 و کیفیت صفحه(رزولوشن) 1080 در 2250 پیکسلی دارد. همچنین انتظار این است که این گوشی با یک باتری 3520 میلی آمپر ساعتی عرضه شود و اندروید 8.0  Oreo را اجرا کند.

هوآوی اعلام کرده است که پرچمدار جدید خود را در تاریخ 27 مارس معرفی خواهد کرد.انتظار می رود در این رویداد سه گوشی P20، P20 Lite و P20 Pro معرفی شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی P20 Lite با بریدگی بالای نمایشگر فاش شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..