تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوتیوب حالت شب را به نرم‌افزار iOS اضافه کرد

یوتیوب حالت شب را به نرم‌افزار iOS اضافه کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل قابلیت حالت شب را به نرم افزار یوتیوب اضافه کرد. این قابلیت در حال حاضر تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده و طبق اعلام گوگل به زودی قابلیت ذکر شده برای کاربران اندروید هم عرضه خواهد شد.

حالت شب نسخه موبایلی یوتیوب تفاوت چندانی با نسخه دسکتاپ آن ندارد و برای فعال کردن این حالت کافی است تا با ورود به بخش Settings، گزینه Dark Mode را فعال کنید. با این کار رنگ محیط تاریک می شود و هنگام مشاهده ویدئو ها در شب، از آسیب نور زیاد صفحه به چشم جلوگیری می کند.

یکی از نکات قابل توجه این است که گوگل قبل از آنکه قابلیت ذکر شده را برای سیستم عامل خود (اندروید) عرضه کند، ابتدا برای آی او اس منتشر کرده که احتمال می رود تا 2 هفته آینده نیز نرم‌افزار یوتیوب برای سیستم عامل اندروید نیز به روزرسانی شود.

یوتیوب حالت شب را به نرم‌افزار iOS اضافه کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوتیوب حالت شب را به نرم‌افزار iOS اضافه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..