تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ با راهکار‌های امنیتی – جاسوسی دنبال موفقیت در کشور هاست

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تصمیم دونالد ترامپ برای  برکناری  رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا و جایگزین شدن مایک پمپئو، رئیس پیشین سازمان سیا به عنوان وزیر خارجه جدید  این کشور، سرلشکر  محسن رضایی  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن واکنش به این اتفاق عنوان کرد: مهمترین دلیل  ترامپ برای این جایگزینی می‌تواند تغییر رویکرد او از حمله نظامی به استحاله ازدرون در کره، سوریه و ایران باشد.

رضایی نوشت:
"ترامپ طی یک سال ریاست بر آمریکا، بار‌ها دولتمردان و کابینه‌اش را تغییر داده که مخالفت در حزب متبوعش را نیز به دنبال داشته، ولی تغییر تیلرسون از همه پر سر و صداتر بوده است. عده‌ای آن را حاصل فشار اعراب وعده‌ای ناشی از تصمیم جدید ترامپ برای تندتر شدن سیاست خارجی اش علیه ایران و پاره کردن برجام و برخی دیگر اقدامی علیه روسیه قلمداد کرده اند؛ اما مهمترین دلیل می‌تواند تغییر رویکرد او از حمله نظامی به استحاله ازدرون در کره، سوریه و ایران باشد. ترامپ با راهکار‌های امنیتی – جاسوسی و ایجاد شورش‌های داخلی به دنبال موفقیت در این کشورهاست؛ حال آن که بدون شک با این راهبرد درایران شکست می‌خورد، چرا که ایران توان امنیتی بالایی دارد."

انتها ی پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ با راهکار‌های امنیتی – جاسوسی دنبال موفقیت در کشور هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..