تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌های عربی: فرصت سوزی طارمی دلیل توقف الغرافه

به گزارش شمانیوز: در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الغرافه در عربستان به مصاف الاهلی رفت. این دیدار در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی طارمی تک گل الغرافه را در این دیدار به ثمر رساند اما این گل او زیاد دوام نیاورد و بلافاصله جبران شد.

رسانه‌های قطر و عربی بعد از بازی به تحلیل این دیدار پرداختند. سایت‌های مثل کوره و استاد الدوحه و چند رسانه دیگر از دلیل تساوی الغرافه در این دیدار سخن به میان آوردند و اصلی‌ترین دلیل را فرصت بسیار خوبی دانستند که مهدی طارمی در نیمه نخست از دست داد.

طارمی بعد از پشت سر گذاشتن دروازه‌بان الاهلی درحالی که تنها یک بازیکن این تیم عربستانی داخل دروازه بود، نتوانست گلزنی کند.

رسانه های عربی الغرافه را شایسته پیروزی در این دیدار خارج از خانه می‌دانند و براین باور هستند که اگر طارمی از آن فرصت به خوبی استفاده می‌کرد تیم قطری برنده میدان بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌های عربی: فرصت سوزی طارمی دلیل توقف الغرافه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..