تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 1.50 BlackCam Pro؛ دوربین سیاه و سفید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ BlackCam Pro - B&W Camera نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن تصاویر زیبا و هنری به صورت سفید و سیاه بگیرید. این نرم افزار دارای مجموعه افکت های سیاه و سفید است که می توانید با استفاده از آن ها تصاویری با کیفیت بسیار بالا عکاسی کنید. این نرم افزار در گوگل پلی با قیمت 1.29 دلار به فروش می رسد.

BlackCam Pro


ویژگی های نرم افزار  BlackCam Pro – B&W Camera :

استفاده بسیار آسان برای استفاده فیلتر های لنز در رنگ های مختلف و گوناگون مجموعه ای از افکت های هنرمندانه به صورت کاملا زنده قرار دادن فیلتر های گوناگون بر روی دوربین قبل از ثبت تصاویر توانایی تنظیم میزان کنتراست و روشنایی تصویر به صورت زنده اضافه کردن سایه های سیاه و سفید بر روی هر تصویر اضافه کردن اطلاعات EXIF بر روی تصاویر به اشتراک گذاری تصاویر ثبت شده در شبکه های اجتماعی دریافت تصاویری خروجی با رزولوشن بالا فیلتر های سیاه و سفید با تنظیمات مختلف

تصاویری از  محیط برنامه

 

BlackCam Pro   BlackCam Pro

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 1.50 BlackCam Pro؛ دوربین سیاه و سفید
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 7 مگابايت

نسخه: 1.50

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 1.50 BlackCam Pro؛ دوربین سیاه و سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..