تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه رامین راستاد در یک مجموعه تلویزیونی +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال‌هایی چون معمای شاه، نفس گرم، داستان یک شهر و... به ایفای نقش پرداخته، هم اکنون در حال بازی در مجموعه تلویزیونی "هزار پایان است.

راستاد ویدیویی از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «افسانه هزار پایان» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که او را در حال شکنجه شدن نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی، اولین سریال شبکه نسیم است که  یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است. این مجموعه در ۵۲ قسمت تولید شده و روایتگر داستان زندگی خانواده‌‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌‌شوند اما با حمله راهزن‌‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌‌کند.

در ادامه ویدیویی از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه رامین راستاد در یک مجموعه تلویزیونی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..