تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف «چای» این ۷ عارضه و بیماری را به همراه دارد

ساعت24 - مصرف هر روزه و مداوم چای حتماً می‌تواند عوارض و ضایعات مختلفی را برای سلامتی به همراه داشته باشد که در این مطلب به ۱۱ عارضه و بیماری که از مصرف چای سیاه ایجاد می‌شود، اشاره شده است.

مصرف هر روزه و مداوم چای حتماً می‌تواند عوارض و ضایعات مختلفی را برای سلامتی به همراه داشته باشد که در این مطلب به ۱۱ عارضه و بیماری که از مصرف چای سیاه ایجاد می‌شود، اشاره شده است.
تا به امروز مطالب مختلف و بعضاً متضادی درباره فواید یا مضرات مصرف "چای" از رسانه‌های مختلف عنوان شده و همین امر باعث سردرگمی طیف گسترده‌ای از مردم در نوع مواجهه با مصرف چای سیاه شده است.
اما با توجه به "طبع سرد و خشک" چای سیاه، مصرف هر روزه، مداوم و زیاد چای حتماً می‌تواند عوارض و ضایعات مختلفی را برای سلامتی به همراه داشته باشد به‌ویژه اینکه باید درنظر داشته باشیم مضراتی که برای چای سیاه برشمرده می‌شود در مورد چای خالص و بدون افزودنی‌های مختلف مرسوم است.
اما متاسفانه بخش عمده‌ای از چای سیاهی که هر روزه در کشورمان مصرف می‌شود، چای وارداتی است که تمام این چای‌ها، حاوی مقدار زیادی اسانس‌های شیمیایی، رنگ‌های غیر طبیعی افزودنی حتی مواد افزودنی غیرمجاز در مورد چای‌های قاچاق وارداتی به کشور هستند؛ پس مضرات و عوارض مصرف چای‌های سیاهی که اکثر ما ایرانی‌ها هر روز به نوشیدن آن عادت کرده‌ایم، بسیار‌بسیار گسترده‌تر از چای‌های ایرانی فاقد افزودنی و اسانس است.
در ادامه به برخی از بیماریها و عوارض که در اثر مصرف چای سیاه ایجاد می‌شوند، اشاره کرده‌ایم:
ـ عفونت و ایجاد زخم معده و اثنی عشر
ـ خار پاشنه پا در زنان
ـ کم‌خونی فقر آهن
ـ پروستاتیت مزمن در مردان
ـ ریزش موها
ـ خرابی دندانها
ـ "بهق" و لکهای قهوه‌ای روی صورت
ـ اگزما و خشکی پوست
ـ یبوست در روده‌ها
ـ چین و چروک و ترکهای پوست پیشانی
ـ بواسیر یا هموریید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف «چای» این ۷ عارضه و بیماری را به همراه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..