تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام بلیت تیم‌های آفریقایی در جام جهانی ۲۰۱۸

خبرگزاری فارس: جام جهانی روسیه در حالی خردادماه برگزار می‌شود که بلیت بازی تیم نیجریه که در گروه D قرار دارد در دیدار با آرژانتین به فروش رفته است. این دیدار 26 ژوئن در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود.

نیجریه دو بازی دیگر مقابل کرواسی و ایسلند دارد که البته مانند بازی با آرژانتین مورد توجه هواداران قرار نگرفته است.

همچنین بلیت بازی‌های مصر در دیدار با اروگوئه، روسیه و عربستان نیز به فروش رفته است. نکته جالب اینجاست که تمام بلیت‌های بازی‌های تیم آفریقایی مانند دیدار ژاپن – سنگال، بلژیک – تونس و پرتغال – مراکش فروخته شده است.

بیشترین بلیت جام جهانی فوتبال توسط هواداران روسی خریداری شده است. 197 هزار و 36 بلیت توسط روس‌ها تهیه شده است. آمریکا، آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، برزیل، پرو، استرالیا، آلمان، چین و هند در مقام‌های بعدی قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام بلیت تیم‌های آفریقایی در جام جهانی ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..