تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل ساخت سفینه‌های فضایی مریخ پیما تا ۲۰۱۹ + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایلان ماسک، مدیر شرکت اسپیس ایکس که به تازگی موشک فالکون هِوی حاوی خودروی برقی تسلا را با موفقیت به سوی مدار سیاره مریخ ارسال کرده در جدیدترین سخنرانی خود زمان پرتاب سفینه‌های فضایی به خود سیاره مریخ را در سال میلادی آینده اعلام کرده است.

با اتمام ساخت موشک‌های فضایی، مدیر اسپیس ایکس امیدوار است تا سال ۲۰۲۲ اولین محموله از تجهیزات به سیاره مریخ ارسال و برروی این سیاره فرود آیند.


ایلان ماسک اعتراف کرده است، نخستین فضانوردان ماجراجو که به مریخ سفر خواهند کرد بسیار شجاع هستند، زیرا این کار بسیار خطرناک است و امکان مرگ یا مواردی پیش بینی نشده وجود دارد.

مقام‌های اسپیس ایکس در نظر دارند در آینده سیاره مریخ را مسکونی و انسان‌های زمینی را به آن سیاره منتقل کنند، در سیاره مریخ قرار است پناهگاه‌هایی برای انسان‌ها در کنار مزرعه‌های کشت گیاهان و حتی استخر‌های آبی برای رشد ماهی ساخته شود.


از جمله مشکل‌های فضانوردان برای سفر به سیاره مریخ، امکان انفجار سفینه یا خارج شدن از مسیر از پیش تعیین شده برای رسیدن به مریخ، قرار گرفتن درمعرض تابش اشعه‌های کیهانی، بازه زمانی طولانی برای رسیدن به سیاره و احتمال بروز اختلال‌های روانی، بیماری‌های جسمی و برخورد فیزیکی با سایر فضانوردان و اعضای تیم که می‌تواند کل پروژه را نابود کند.

پس از رسیدن به مریخ، فضانوردان باید با وضعیت آب و هوایی بسیار سخت این سیاره سازگاری پیدا کنند و به ساخت پناهگاه برای زندگی خود و سایر گروه‌های اعزامی از زمین بپردازند، همچنین امکان دارد هرگز موفق به بازگشت به کره زمین نشوند و جان خود را در سیاره مریخ از دست بدهند.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

سفینه‌های فضایی مریخ پیما سال آینده اجرایی می‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل ساخت سفینه‌های فضایی مریخ پیما تا ۲۰۱۹ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..