تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از بیماری و بستری شدن عمو پورنگ (عکس)

آخرین خبرها از بیماری و بستری شدن عمو پورنگ (عکس)

مجری مشهور برنامه کودک به خاطر عمل جراحی در بیمارستان بستری شد . به گزارش ایران ناز آخرین خبرها از وضعیت سلامتی داریوش فرضیایی مشهور به عمو پورنگ را جویا شدیم.  داريوش فرضيايى عموپورنگ در بيمارستان بسترى و تحت عمل جراحى قرار گرفت.مدیر تولید برنامه های «عموپورنگ» گفت: داریوش فرضیایی ، برای انجام یک جراحی جزئی در بیمارستان بستری شد.

محمد حسین خلیفه مدیر تولید برنامه های «عموپورنگ» در خصوص روند درمان و وضعیت جسمانی داریوش فرضیایی گفت:

آخرین خبرها از بیماری و بستری شدن عمو پورنگ (عکس)

صبح امروز داریوش فرضیایی به دلیل عارضه سنگ صفرا، تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.وی در خصوص زمان ترخیص و بهبودی این مجری تلویزیون بیان کرد:
خوشبختانه حال او خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود. ما در حال حاضر، مشغول انجام کارهای ترخیص او هستیم.

احمد و محمد درویش‌علیپور، کارگردان و نویسنده سریال «محله گل و بلبل» با انتشار پست‌هایی جداگانه در اینستاگرام‌شان خبر از بستری شدن داریوش فرضیایی دادند.

عصر امروز در تماس تلفنی داریوش فرضیایی درباره بستری شدنش گفت:«خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارم و در حال مرخص شدن از بیمارستان هستم.»

فرضیایی درباره علت بستری شدنش در بیمارستان توضیح داد:

«مشکل کوچکی پیش آمده بود که خوشبختانه برطرف شد اما برخی دوستان بزرگش کردند. الان خوب هستم و مشکلی هم ندارم.»

آخرین خبرها از بیماری و بستری شدن عمو پورنگ (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از بیماری و بستری شدن عمو پورنگ (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..