تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ ۷ میلیارد دلار برای گسترش تولید حافظه هزینه می‌کند

با توجه به افزایش تقاضا برای تراشه‌های حافظه‌ی سامسونگ، این شرکت خطوط تولید جدید برای تأمین نیاز مشتریان احداث می‌کند.

سامسونگ در زمینه‌ی تولید تراشه‌ی حافظه جایگاه اول را در دنیا دارد. با این وجود، این شرکت کره‌ای قصد دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر در خطوط تولید، جایگاه خود را تحکیم کرده و فاصله را با رقبا بیشتر کند. تقریبا یک سال پیش، غول کره‌ای دنیای فناوری مبلغ ۸.۷ میلیارد دلار برای ساخت خطوط تولید تراشه‌های حافظه‌ی فلش nand هزینه کرد و این خطوط تولید را در هواسئونگ کره‌ی جنوبی و شیان چین راه‌اندازی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

امروز، گزارش جدیدی از کره‌ی جنوبی رسیده است که مدعی است سامسونگ قصد دارد خط تولید حافظه‌ی NAND خود در شیان چین را گسترش دهد. بر اساس این گزارش، سامسونگ این اقدام در نتیجه‌ی افزایش تقاضای این تراشه‌ها و برای تأمین نیاز مشتریان انجام می‌دهد.
سامسونگ / Samsung

افزایش تقاضا برای نیمه‌هادی‌ها سامسونگ را ملزم به گسترش و توسعه‌ی تجهیزات تولیدی خود کرده است تا بتواند جایگاه خود را در بازار حفظ کرده و تعالی ببخشد. این شرکت ماه گذشته تصمیم گرفت یک خط تولید تراشه‌ی حافظه در کارخانه‌ی خود در پیونگ‌تک کره‌ی جنوبی راه‌اندازی کند.

اولین خط تولید تراشه در کارخانه‌ی سامسونگ در پیونگ‌تک تقریبا دو سال پیش ساخته شده بود که سامسونگ از سال ۲۰۱۷ از آن برای تولید نسل چهارم تراشه‌های V-NAND استفاده می‌کند.

قرار است این شرکت از اواخر ماه جاری کار ساخت و گسترش تولید را در شیان چین آغاز کند. کیم کی‌نام، رئیس بخش تجارت درآمدزای سامسونگ، قرار است به همراه جمعی از مقامات دولتی در مراسم افتتاح این پروژه شرکت داشته باشند. بر اساس گزارش‌ها، شرکت کره‌ای طی سه سال آینده ۷ میلیارد دلار خرج این پروژه خواهد کرد.

شروع به کار خط‌ تولیدهای جدید زمان زیادی طول نخواهد کشید و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و تأخیر قابل توجهی رخ ندهد، از سال آینده خط تولید شیان قابل بهره‌برداری خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ ۷ میلیارد دلار برای گسترش تولید حافظه هزینه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..