تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ متفاوت بیژن بنفشه خواه در یک فیلم سینمایی+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیژن بنفشه‌خواه  بازیگر طنز سینما  و تلویزیون است که در مجموعه‌هایی چون «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره‌ای» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته‌است.

به تازگی تصویری جالبی از تیپ متفاوت بیژن بنفشه خواه در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصویر که مربوط به فیلم سینمایی  کاتوشیا است او چادر به سر کرده است.

این فیلم در ژانر کمدی بر اساس طرحی از مهراب قاسم خانی و تهیه کنندگی علی عطشانی ساخته شده است و در ا«  بازیگرانی چون هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه،و... به ایفای نقش پرداخته اند.
گفتنی است؛ در خلاصه داستان کاتوشیا آمده است؛"من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ متفاوت بیژن بنفشه خواه در یک فیلم سینمایی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..